Bar Refaeli

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Bar Refaeli.

Bar Refaeli (en ebreo, בר רפאלי), nasida el 4 de Djunio de 1985, es una modelo yisraeli, konosida por su lavoro komo modelo i por la su relasion kon el aktor de sinema Leonardo DiCaprio.

Biografiya[trocar | trocar el manadero]

Famiya[trocar | trocar el manadero]

Bar iva nasió enel anyo 1985 en Hod HaSharon, Israel, ande los sus padres, Tsipi i Rafi tienen una fasenda de kavayos. [1] Eya iva empesar la su karriera komo modelo kuando eya iva tener ochu meses, aparesiendo en anunsios en la TV.[2] Kuando eya iva tener kinze anyos, Bar iva ser apresentada por el buró de modelos Irene Marie Models.

Karriera[trocar | trocar el manadero]

Kuando eya tinía kinze anyos, empeso en anunsios para las kompanyias yisraelis de modas Castro i Pilpel, endemas de un komersial para la TV de Milki. Bar iva ganar el titolo de "Modelo del Anyo" en un konkurso de beleza en los anyos 2000 i 2001. Eya endemas iva ganar el de las tiendas Renuar i por eyo iba apareser en los anunsios de las koleksiyones Enverano 2002 i Envierno 2003 .

Bar dempues aparesió en el magazin fransez Elle, ansina komo dempues se iva trokar a ser la priméra modelo yisraeli en el magazin amerikano Sports Illustrated.[3] La misma imajen iva ser dempues publikada en la tapa del magazin para ombres Maxim. Dempues iva apareser en las tapas de la edisyon italiana del magazin de modas GQ i en la edisiyon de banyaderos del magazin Sports Illustrated del anyo 2007, para la ke iva posar kon el grupo de musika rock Aerosmith.[4]

Endemas, eya a sido la imajen de markas konosidas komo Subaru i Accessorize, endemas de la linea de djoyas italianas de Marco Bicego.[5] Oy endia eya esta lavorando para los burós de modelos Storm Model Management en Londra, i 1/One Management en Mueva York. Bar va ser la presentadera del programa del kanal de TV amerikana Bravo Tommy Hilfiger Presents Ironic Iconic America.[6], bazado enel livro Ironic Iconic America de George Lois. Enel anyo 2008, Bar a sido la imajen de la kaza de modas Hurley, i del muevo profumo de Diddy, I am King.

El magazin britaniko Arena la iva nombrar El amijor puerpo del anyo 2008.

Referensias[trocar | trocar el manadero]

Enlasos eksternos[trocar | trocar el manadero]