Betahayim de Penang

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera

El Betahayim de Penang, aperturado enel anyo 1805, se kree ke es el betahayim má viejo de Malasia. Okupa un área de 38087 m2 en la kaleja Jalan Zainal Abidin (antes konosida komo la Jahudi Road), ke es una kaleja chika entre las kalejas Jalan Burmah i Macalister Road en George Town, Penang.

La tumba má vieja es del 9 de Djulio de 1835, dedikada a la sinyora Shoshan Levi, ken se kree iva donar la tyérra donde se aperturó el betahayim. La mayor parte de las tumbas tienen una forma triangular, komo las ke egzisten en Yisrael. Egzisten unas 106 tumbas en el betahayim, la má resiente del anyo 1978. Es el uniko betahayim establesido sólo para djudios en Malasia, má afilú egzisten seksiyones djudias en otros sementarios no djudios del paez.

Las tumbas de los Kohanim estan separadas del grupo prinsipal, en la punta nord-oryental del betahayim i va inkluir la de Eliahu Hayim Victor Cohen, un Teniente en el mueveno Rejimiento Jat de la armáda Británika de la India, el kualo fue amortado en un aksidente el 10 de Októbre de 1941. Es la unika tumba en el betahayim ke es mantenida por la Commonwealth War Graves Commission. El betahayim es administrado por una djunta establesida i enrejistrada enel anyo 1885. Má endagora ke los desendiéntes de los myémbros de la djunta orijinal biven fuera de Malasia, el futuro del mantenimiento del betahayim es deskonosido..

Galeriya[trocar | trocar el manadero]


Ikono de esbozo
Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, muy chiko. Muchiguando el su kontenido vas ayudar a amijorar Vikipedya.
Puedes kitar ayudo kon las vikipedyas en otras linguas.