Evropa Orientala

de Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Saltar a: navigación, buxcar

Evropa Oryentala o del Este es, la rejión oryentala del kontinente evropeo. Afilú, la división de Evropa en oksidentala i oryentala a tinido varios trokos durante la su istorya. Una manera de analisar esta alternativa esta bazada en lo kualo se konsidera Evropa Sentrala. Durante gran parte del syéklo XX, kuando eran paezes sosyalistas aliados de la Union Sovyetika, paezes komo Madjaristan o Polonia ivan perteneser klaramente a la Evropa Oryentala; má endagora oy endiya estos pazes asen eshuérsos para reskatar la su pertenensia a la Evropa Sentrala en kontro de las antikas repuvlikas sovyetikas.

Sub-rejiones evropeas

La Divisiyón de Estadístika de la Organisaziyon de las Nasiones Unitas define a la Evropa Oryentala komo el grup de los sigintes paezes:

Endemás, los pazes a sigir eran repúvlikas de la Unión Sovyétika i a vezes son klasifikados como parte de la Evropa Oryentala en lo ke respekta a la su afiliasiyon istórika i polítika:

En alkunas okasiones, la definisiyon de la Evropa Oryentala es engrandesida para inkluir otros antikos estados sosyalistas, yegando a abarkar el sud-este del kontinente i los Balkanes:

Enlasos eksternos[trocar | editar código]

Commons-logo.svg
Klika akí para ver las imajes de Commons ensima de Evropa Oryentala.