Mahon Meir

de Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Saltar a: navigación, buxcar
El Sinyor haham rav Dov Bigon, Rosh Yeshiva de Mahon Meir

Mahon Meir (en ivrit: מכון מאיר‎) es una yeshiva zionista en la máale de Kiryat Moshe en la sivdad de Yerushalayim, serka de la máale de Givat Shaul. Mahon Meir es una de las má grandes organisasiones de outreach en Yisrael i el uniko instituto de ensinansa de Tora en inglez, franses, kastilyano i ruso para los djudios ke tienen poko o dingun konosimiento de djudaismo i poko o dingun konosimiento de ivrit; la yeshiva ofrese programas de studios intensivos i a tyempo kompleto en estas linguas, kon programas ke van inkluir estudios de Tora, Gemara, las ensinansas del Sinyor haham Avraham Itshak Kook, Istorya djudia, Istorya de Yisrael, Musar, Filosofiya i endemas egziste un ulpan de ivrit para los ke presisen aprender o amijorar los sus konosimientos del lashon hakodesh.

Istorya[trocar | editar código]

Mahon Meir fue aperturado dempues de la Gerra de Yom Kippur enel anyo 1973, por el Sinyor haham Dov Bigon. El rav Bigon ambezó en la yeshiva Merkaz ARav kon el Sinyor haham Zvi Yehuda Kook, ijo del Sinyor haham Avraham Itshak Kook, el kualo era el primér Rabino Shefe de Yisrael. Es por este ke afilu Mahon Meir i Merkaz haRav no estan ofisialmente afiliadas, egziste una relasion muy serkana, las dos yeshivot tienen ideolojiyas muy paresidas, anke la diferensia má grande esta en ke Merkaz ARav esta orientada a akeyos elevos kon má eksperiensia i konosimientos del djudaismo, i Mahon Meir tiene má rekorsos para akeyos elevos kon una edukasiyon djudia menos formal o kon chiko konosimiento de ivrit, o para akeyos israelis ke estan empiesando a dar sus primos pasos komo baalei teshuva.

Es komun toparsen kon yisraelis ke antes de azer la Tsavá no sigían una vida relijioza i dempues de la Tsavá bushkan una mayor relasiyon kon su erensia djudia i kon El Dio. Tambien es un destino para no-djudios de todu el mundo ke buskhan konvertirse al djudaismo. Una karakteristika de Mahon Meir ke la aze diferente a otras yeshivot i organisasiyones de outreach es ke Mahon Meir apoya la partisipasiyon de los sus elevos en la sosyeté yisraeli, en el Tsahal i en el fraguamiento i kresimiento de muevas komunitas djudias, ensinando a los sus elevos a tratar por igual a todos los djudios, sin emportar el su nivel de relijiositá, orijin o posisiyon sosyala, i enfatisa en la mitsvá de kerer a todas las kriaturas del Dio.

Atamientos eksternos[trocar | editar código]


Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, solo un esbozo. Ampliandolo ayudaras a amijorar Wikipedia.
Puedes ayudarte kon las wikipedias en otras linguas.