Modi'in

de Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Saltar a: navigación, buxcar
Modi'in
מודיעין
موديين

Bandeira de Modi'inמודיעיןموديين Escudo de Modi'inמודיעיןموديين
Paez Israel
Pozision 31°56′2" N 34°59′8″ E
• Altura n/d
• Distansia 30 km a Yerushalayim
Superfisie 50,17 km²
Povlasion 68.000 ab. (2005)
• Densidad 1478,26 ab./km²
Djentilisio n/a
Alkalde Haim Beebas
Pajina web http://www.modiin.muni.il


Modi'in es una sivdad planifikada en Yisrael, serka de Yerushalayim. Resientemente se unio a las sivdades de Maccabim i Re'ut para konformar la mueva sivdad de Modi'in-Maccabim-Re'ut (en ebreo מודיעין-מכבים-רעות). La sivdad esta fraguada serka de ande egzistio la antika sivdad de Modi'in, abitada por los Makkabim ke gerrearon kontro de los grégos i fondaron el reyno de los Hashmonaim, el kualo fue el ultimo estado independyénte djudio antes de la Galut.

Vista de la sivdad

Istorya[trocar | editar código]

La su priméra piedra fue emplasada enel anyo 1993 por el antonses primer ministro Itshak Rabin i el su fraguamyénto tuvo el su empesijo enel anyo 1994. En el mes de Djulio de 1996 fue aperturada para ser abitada, i fue nombrada "sivdad" enel anyo 2003.

Una sivdad modérna[trocar | editar código]

Modi'in fue desinyada por el arkitekto yisraeli Moshe Safdie i kriada kon el buto de azerla una sivdad modérna, kon respekto a la natura i kon un kresimyénto armoniko, enel sentro del payis. La sivdad se ankontra enel su proseso de kresimyénto i dezvelopamiento basho kontrolo de la munisipalidad, fraguando unas 4000 kazas kada anyo, en espera de ke la sivdad alkanse tener unos 250.000 abitantes, para ansina ser la katrena sivdad mas grande del payis, dempues de Yerushalayim, Tel Aviv i Haifa, anke el govérno nasyonal tiene planos de yegar sólu asta los 120.000 abitantes. Entre los planos se ankontra ke el treno de alto prestor ke va viajar entre Tel Aviv, el Ayroporto Internasional Ben Gurion i Yerushalayim pase por la sivdad; de fákto, la Estasion Sentrala de trénos de Modi'in esta fraguada debasho de la tyerra para ekonomizar espasio, del mismo modo ke los konduktos de los servis publikos en la sivdad: luz, agua, telefon, television i de internet.

Fráguas de la sivdad

Máales[trocar | editar código]

Sivdades ermanadas[trocar | editar código]

Modi'in esta ermanada kon:

Commons-logo.svg
Wikimedia Commons alberga kontenido multimedia sovre Modi'in


Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, solo un esbozo. Ampliandolo ayudaras a amijorar Wikipedia.
Puedes ayudarte kon las wikipedias en otras linguas.