Nir Barkat

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Barkat en 2010.

Nir Barkat (en ivrit ניר ברקת‎); Biznesman i politiko yisraeli. Fue elekto alkalde de Yerushalayim enel anyo 2008.

Biografiya[trocar | trocar el manadero]

Nir Barkat nasió en Yerushalayim enel anyo 1959. El su padre, Zalman, fue profesor de Físika en la Universita Ebrea de Yerushalayim. Fue myémbro de la brigada de parakaidistas de la Tsavá durante 6 anyos (1977–83), komo myémbro de la reserva, alkansó el rango de Mayor. Estudio en la Universita Ebrea de Yerushalayim, ande se resivió komo Lisensiado en Siensias i endemás estudió para alkansar un Master en Siensias de la Komputasiyon en la misma universita. Esta kazado kon Beverly, djudia de orijin Sud-afrikano i es padre de tres ijas.

Karriera[trocar | trocar el manadero]

Nir empiesó la su karriera en la endustria de alta teknolojiya, fondando una entreprisa yamada BRM, enel anyo 1988, la kuala estaba espesialisadaen kriar i dezvelopar software antivirus. Tyempo dempues, la su entreprisa adjudo al dezvelopamiento de otrasentreprisas komo Check Point i Bakweb. Por último, adjudó a kriar IVN.

Barkat empiesó la su karriera polítika en Jenero del anyo 2003, kuando fondó el partito Yerushalayim Tatzliah (Yerushalayim va Triunfar, en ivrit), siendo el kandidato delpartito a alkalde de lasivdad. En las eleksiyones obtuvo 43% de los votos, pedriendo kontra Uri Lupolianski. Desde este momento, fue el shefe de la oposisiyon asta las eleksiyones del anyo 2008. El 11 de Noviembro de 2008 ganó las eleksiyones a Alkalde de Yerushalayim, kon el 52% de los votos, kontro de su prinsipal oponente, el haredi Meir Porush, el kualo obtuvo 43%. Barkat es deskrito komo un polítiko sekular, al kontrario del su oponente.

Aparisiyón en djurnales[trocar | trocar el manadero]

Atamientos eksternos[trocar | trocar el manadero]

Antesesor:
Uri Lupolianski
Alkalde de Yerushalayim
desde 2008
Susesor:
--