Taekwondo

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera

El Taekwondo (kamino del pie i del puño) es un arte marsial de oridjen koreano, similar en sierta forma al karate japonés. Se basa, komo indika su nombre en koreano, en la utilizasion de las manos i pies desnudos por atakar un adversario, i de defenderse kon la mano, el antebrazo o las piernas, si bien utiliza más las piernas ke el karate.

kompetision de Taekwondo

Algunos maestros afirman, ke su oridjen se remonta unos 2000 años atrás, pero en realidad sólo ase 50 años ke se praktika bajo la forma aktual. oy en día se ha konvertido en un espor muy tendido. En los Juegos Olimpikos de Barselona 92 se konvertí en espor olimpiko de exhibision i aktualmente ha llegado a ser espor olimpiko de kompetision.

Uno de los ejersisios más importantes es la realizasion de pumses (katas en terminología de karate). Los pumses son sekuencias de movimientos de defensa i atake ke simulan un kombate imaginario kon varios adversarios, i están relasionados direktamente kon los diferentes grados de sinturones. Se memorizan i repiten kon objeto de inkrementar el equilibrio, la elastisidad, la rapidez i el dominio de los diferentes movimientos.

Atamientos eksternos[trocar | trocar el manadero]

Commons Klika akí para ver las imajes de Commons ensima de Taekwondo.