Taipei

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Taipei
臺北
Bandyera de Taipei 臺北 Escudo de Taipei 臺北
Paiz {{{paiz}}}
Pozision  
• Altura 60-90 m
Superfisia n/d
Povlasion 2.622.933 mor. (2007)
• Densidad 9.650,24  ab./km²
Jentilisio Taipeiano/a)
Alkalde n/d
Pajina web http://english.taipei.gov.tw


Taipei

Taypey (en Khinezo 台北) es la kapital i sivdad mas emportante de Taiwan (Repuvlika de Kina). Se ankontra ubikada kaji al ekstremo Nord de la isola de Taiwan, en las riberas del rio Danshui, a unos 25 kilometros de la sivdad de Keelung, ke es el su puerto en el Oseano Pasifiko. El su estatus ofisial es el de kapitala provisionala de la Repuvlika de Kina. La su povlasión es de 2.630.872 abitantes (Jenero de 2007). Taipei es una munisipalidad espesiala administrada direktamente por el Governo Sentral de Taiwan. la sivdad esta dentro del distrito de Taipei, anke no forma parte de este.

El alkalde aktual de la sivdad de Taipei es Ma Ying-jeou, del partito Kuomintang. Sólu desde el anyo 1994 el alkalde de Taipei es nombrado por eleksiyon popular, dempues de munshos anyos de ser un kargo designado por las avtoridades sentralas. La sivdad endemas alberga la kulá Taipei 101, la frágua má alta de todo el mundo.

Por su la alta proporsion de povladores de orijin kinezo kontinental i la su dependensia del komersio, la sivdad de Taipei es munsho má partidaria de la reunifikasiyon con la Repuvlika Popular Kina ke otras sivdades de Taiwan. El lashon má avlado es el Idioma shino mandarin, mientras ke en el resto de la adá predominan los dialektos kinezos Minnan i Hakka.

Sivdades ermanas[trocar | trocar el manadero]



Ikono de esbozo
Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, muy chiko. Muchiguando el su kontenido vas ayudar a amijorar Vikipedya.
Puedes kitar ayudo kon las vikipedyas en otras linguas.