Teddy Riner

de Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Saltar a: navigación, buxcar
Este artikolo uza la grafiya de Aki Yerushalayim para la lingua judeo-espanyola. Mersi muncho por mantener el artikolo uzando este estil.

Teddy Riner JO 2012.jpg

Teddy Pierre-Marie Riner (7 de Avril de 1989 en Pointe-à-Pitre, isola de Guadalupe), es un judoka fransez, ganador de la medalya olimpika en Londra 2012 i kampeon del mundo sesh vezes.[1]

Biografiya[trocar | editar código]

Riner nasio en la isola franseza de Guadalupe, la su famiya se mudo a Paris. Teddy se engrandesio i ambezo en esta sivdad. Los sus padres le izieron enrejistrarse en un klub esportivo de la sivdad, ande el djuegava futbol, tenis i basketball, ama amostro mucho entereso por ambezar el judo.

Teddy mide 2,04 metros de altura i tiene un peso de 131 kilos. Es yamado por los sus fans "Lonsito de peluche". En las ultimas anyadas, Teddy kresio komo esportista i judoka, arivando al levelo de otros judokas famozos del su payis, komo David Douillet, Stéphane Traineau, Christophe Gagliano, Ghislain Lemaire, Djamel Bouras o Thierry Rey, yegando a ser kampeon mondial de judo sesh vezes.

El 3 de Ogusto de 2012 se gano la medalya de oro en los Djuegos Olimpikos de Londra 2012 en la kateggoría de mas de 100 kg al ganar al ruso Alexander Mikhaylin en la final.

Referensias[trocar | editar código]

  1. El oro olímpico, última frontera de "la rara perla". Jurnal As. (en lingua kastilyana)

Atamientos eksternos[trocar | editar código]