Viyatuelda

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Viyatuelda
Pais Bandera de España Espanya
Komunidad otonoma Kastiya i Leon
Provinsia Bandera de Burgos Burgos
Sitio web www.villatuelda.es
Eglesia de Villatuelda
Río Esgueva

Viyatuelda (Villatuelda en espanyol) es una viya de la komarka de Ribera del Duero, Provinsia de Burgos, Kastiya i Leon (Espanya).

Istorya[trocar | trocar el manadero]

La viya es konosida deke enel syéklo XV, Alonso López, anús, chapinero i vizino de Viyatuelda es denunsiado kon la Inkisizion por vizinos de Terradiyos de Esgeva. [1] [2]

Referensias[trocar | trocar el manadero]

  1. Nota sobre Alonso López, sapatero i vesino de Viyatuelda (hoja 3, que es la hoja 60 de la revista Espacio, Tiempo y Forma, Serie III, H. Medieval, t. 13, 2000): "Pese a que con frecuencia hubieran actuado por conveniencia, el pesar y el arrepentimiento por el abandono de la religión y de las costumbres judías debió atormentar a muchos de los judeoconversos que habían abrazado el cristianismo en 1492. Así Alonso López, vecino de Villatuelda (Burgos) y zapatero de profesión, cosiendo un día unos zapatos en Terradillos de Esgueva (Burgos), en la casa de Alonso Tamayo, ante la afirmación de Juan Martínez de Abad de que existían sospechas de que no era buen cristiano porque no traía consigo a su mujer, que permanecía en Ciudad Rodrigo, y de que era cristiano a la fuerza, le respondió: «Juro a Dios que dezís la verdad, que buena Ley teníamos».", en Fontes iudaeorum Regni Castellae. II. El Tribunal de la Inquisición en el Obispado de Soria (1486-1502), de Carlos Carrete Parrondo [1] (Salamanca, Universidad Pontificia de Salamanca-Universidad de Granada, 1985)
  2. Intolerancia e Inquisición, de José Antonio Escudero (Madrid, Ministerio de Cultura, 2006). Nota sobre el mismo sapatero i vesino de Viyatuelda, Alonso López: "Un zapatero de Villatuelda, hablando con Pedro Antón, vecino de Terradillos, le decía: «No sé en que se ha andado este Rey con nosotros, que buena ley teniemos»."

Ver endemas[trocar | trocar el manadero]

Atamientos eksternos[trocar | trocar el manadero]


Ikono de esbozo
Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, muy chiko. Muchiguando el su kontenido vas ayudar a amijorar Vikipedya.
Puedes kitar ayudo kon las vikipedyas en otras linguas.