Chandragupta Maurya

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Ir a la navegación Ir a la búsqueda


Icono autotraduksión

איסטי ארטיקולו איס אונה מאלה טראדוקסייון. פוסיבלימינטי סיא אונה טראדוקסייון אוטומאטיקה קי נו הה סידו ריביזאדה פור פירסונאס, או אונה טראדוקסייון די אונה פירסונה קי נו קונוסי קון פרופונדידאד איל גיודיו־איספּאנייול או לה לינגוא די אוריגין. טומה לה אינפורמאסייון קון פריקאוסייון! סי דיזיאש קולאבוראר קון ויקיפידיה, אינקואינטרה איל ארטיקולו אוריגינאל אי ‫אמיגורה איסטה טראדוקסייון ‬.

Icono autotraduksión

Este artikolo kale ser amijorado. Parese ser una tresladasion otomatika ke tiene menester de ser amijorada por un usador kon mas konosensya de la muestra lingua. Toma la informasion kon kudio! Si dezeyas dar ayudo a la Vikipedya, bushka el artikolo orijinalo i si puedes, antonses amijora esta tresladasion. Mersí!


Chandragupta Maurya (reinado: c. 321 - c. 297 aC) fue el fundador del Imperio Maurya en la antigua India. Construyó uno de los imperios más grandes de la historia en el subcontinente indio y luego, según las fuentes de Jain, renunció a todo y se convirtió en monje. Los textos históricos de Jain afirman que Chandragupta siguió al jainismo al renunciar primero a su riqueza y poder, irse con los monjes Jaina y realizar un ritual de bienvenida pacífica a la muerte con el ayuno. La vida y los logros de Chandragupta se describen en los antiguos textos hindúes, budistas y griegos, pero los detalles varían significativamente de los de los textos de Jain. Megasthenes sirvió como embajador griego en su corte durante cuatro años.

Según varias leyendas, Chandragupta, con el consejo de su Ministro Principal Chanakya (también conocido como Kautilya), creó un nuevo imperio, aplicó los principios de la política, construyó un gran ejército y continuó expandiendo los límites de su imperio. Los gobernantes griegos, como Seleuco I Nicator, evitaron la guerra con él, entraron en una alianza de matrimonio y se retiraron a Persia. El imperio de Chandragupta casi abarcó el subcontinente indio, excepto las regiones más al sur (ahora Tamil Nadu y Kerala) y Kalinga (ahora Odisha). Después de unificar gran parte de la India, Chandragupta y Chanakya aprobaron una serie de importantes reformas económicas y políticas. Chandragupta estableció una fuerte administración central de Pataliputra (ahora Patna). La India de Chandragupta tenía una estructura eficiente y altamente organizada. El imperio construyó infraestructura como el riego, templos, minas y carreteras, lo que lleva a una economía fuerte. Durante el reinado de Chandragupta y el de su dinastía, muchas religiones prosperaron en India, con el budismo, el jainismo y Ajivika ganando prominencia junto con las tradiciones del brahmanismo. Un monumento a Chandragupta Maurya existe en la colina de Chandragiri en Shravanabelagola, Karnakata.