Elazar Shach

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Ir a la navegación Ir a la búsqueda

Elazar Shach (1898-2001) fue un haham haredi en Bnei Brak, Yisrael. Era el director de la Yeshivá de Ponevezh ubicada en Bnei Brak , y fundó el partido político Déguel HaTorá, que representaba a los judíos asquenazim lituanos en la Knéset , el Parlamento de Israel, muchos de los cuales lo consideraban el Gadol HaDor ( "líder religioso supremo de su generación") y utilizaban el nombre honorífico Marán ( "nuestro maestro" ) para referirse a él .

Elazar Shach (finales de los años 80), sentado en el centro, mirando hacia abajo, sosteniendo un libro. Los rabinos Yosef Shalom Elyashiv y Chaim Kanievsky están sentados a su izquierda.

El Holocausto[trocar | trocar el manadero]

Shach enseñaba que el Holocausto era un castigo divino por las pecados del pueblo judío y por su abandono de la observancia religiosa por la ilustración. Causó indignación en los medios de comunicación seculares israelíes cuando afirmó que " el Santo , bendito sea, llevó la cuenta durante cientos de años hasta sumar seis millones de judíos " . En su defensa , los MK haredíes dijeron que sus comentarios habían sido malinterpretados y que no pretendían justificar las atrocidades nazis . Shach creía que el laicismo de la sociedad israelí provocaría otro Holocausto y en una ocasión dijo que si el Ministerio de Educación se ponía en manos de Meretz MK Shulamit Aloni , daría lugar a que " más de un millón de niños israelíes se vieran forzados a la apostasía , y eso sería peor que lo que les ocurrió a los niños judíos durante el Holocausto " . Al querer evitar que se desviara el orden establecido de las oraciones , se opuso a la composición de nuevas oraciones para conmemorar a las víctimas del Holocausto .

Enlaces externos[trocar | trocar el manadero]



Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, muy chiko. Muchiguando el su kontenido vas ayudar a amijorar Vikipedya.
Puedes kitar ayudo kon las vikipedyas en otras linguas.

Commons Klika akí para ver las imajes de Commons ensima de Elazar Shach.