Diferensya entre trocamientos de "Disiembre"

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
 
Liña 1: Liña 1:
[[Dosya:Les Très Riches Heures du duc de Berry décembre.jpg|thumbnail|Disiembre en el livro ''Les Très Riches Heures du duc de Berry'']]
[[Dosya:Les Très Riches Heures du duc de Berry décembre.jpg|thumbnail|Disiembre en el livro ''Les Très Riches Heures du duc de Berry'']]


'''Disiembre''' (o '''dizyembre''') es el dodjen [[mez]] del [[anyo]] en el kalendario gregoriano i esta konformado por 31 [[dia]]s. Su nombre prosede de la palavra en latin ''decem'' que sinyifika diéz.
'''Disiembre''' (o '''dizyembre''') es el dodjén [[mez]] del [[anyo]] en el kalendario gregoriano i está konformado por 31 [[dia]]s. El su nombre prosede de la palavra en latin ''decem'' que sinyifika diéz.


Decembre era orijinalmente el diezén [[mez]] del kalendario romano ántes de adjustarse los meses de [[Jenero]] i [[Fevrero]] alderredór del 700 a.C.
Disimbre era orijinalmente el diezén [[mez]] del kalendario romano ántes de adjustarse los mezes de [[Jenero]] i [[Fevrero]] alderredór del 700 a.C.


{{Mezes del anyo}}
{{Mezes del anyo}}

Enderechamiento dalcavo de 5 okt 2016 a las 14:22 la ora

Disiembre en el livro Les Très Riches Heures du duc de Berry

Disiembre (o dizyembre) es el dodjén mez del anyo en el kalendario gregoriano i está konformado por 31 dias. El su nombre prosede de la palavra en latin decem que sinyifika diéz.

Disimbre era orijinalmente el diezén mez del kalendario romano ántes de adjustarse los mezes de Jenero i Fevrero alderredór del 700 a.C.


Mezes del anyo
Jenero - Fevrero - Marso - Avril - Mayo - Djunio - Djulio - Ogusto - Septembre - Oktubre - Noviembre - Disiembre