Diferensya entre trocamientos de "İrem Karamete"

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Contenido eliminado Contenido añadido
chSin resumen de edición
chSin resumen de edición
Liña 1: Liña 1:
{{variante|AY}}
{{variante|AY}}
[[Dossia:Irem Karamete.jpg|thumb|250px|İrem Karamete.]]
[[Dossia:Irem Karamete.jpg|thumb|250px|İrem Karamete.]]
'''İrem Karamete''' (nasida el 20 de Djunio de 1993) is a Turkish female [[eskrima|eskrimista]] ke izo parte en la kategoriya de flurete en los [[Djuegos Olimpikos de 2016]] en [[Rio de Janeiro]]. Eya es la primera eskrimista turkana en los Djuegos Olimpikos desde 1984. Oy endiya, es una eleva en la [[Universita Özyeğin]] en [[Estambol]].
'''İrem Karamete''' (nasida el 20 de Djunio de 1993) es una [[eskrima|eskrimista]] Turka ke izo parte en la kategoriya de flurete en los [[Djuegos Olimpikos de 2016]] en [[Rio de Janeiro]]. Eya es la primera eskrimista turkana en los Djuegos Olimpikos desde 1984. Oy endiya, es una eleva en la [[Universita Özyeğin]] en [[Estambol]].


==Biogafiya==
==Biogafiya==

Enderechamiento de 3 dec 2017 a las 18:54 la ora

Este artikolo uza la grafia de Aki Yerushalayim para la lingua judeo-espanyola. Mersi muncho por mantener el artikolo uzando este estil.

İrem Karamete.

İrem Karamete (nasida el 20 de Djunio de 1993) es una eskrimista Turka ke izo parte en la kategoriya de flurete en los Djuegos Olimpikos de 2016 en Rio de Janeiro. Eya es la primera eskrimista turkana en los Djuegos Olimpikos desde 1984. Oy endiya, es una eleva en la Universita Özyeğin en Estambol.

Biogafiya

İrem Karamete nasio en una famiya de eskrimistas en Estambol, Turkiya. El su padre, Mehmet Karamete era el treinador del ekip nasional de Almania, i la su madre, Nili Drori, es una eskrimista olimpika; [1] Nili, la madre de İrem, izo parte del ekip israeliano de eskrima en los Djuegos Olimpikos de 1976 i en los Djuegos Olimpikos de 1984, en la kateggoriya de flurete.[1][2] La su ermana ehora, Merve Karamete, apartiene al ekip nasional de la Turkiya de eskrima.[1][3] Diskues de eskapar la edukasion sekundaria enel Lise Privado Basınköy, dechidio ambezar en la Universita Özyeğin en 2011. Anke al empesijo ambezava odontolojiya, troko la su kariera por enjenieriya.[4]

Kariera esportiva

Karamete ambezo eskrima de edad de diez anyos.[3][4]

En la Turkiya

Era la shampiona de la Turkiya en la kateggoriya de juniors i endemas aresivio la Kupa Junior de la Turkiya.[5]

In 2011, eskapo enel doseno lugar enel Shampionato Nasional de la Turkiya de Eskrima.[6] Karamete aresivio la medalya de oro enel Shampionato Nasional de la Turkiya de Eskrima en 2014, en la kateggoriya de flurete,[1][7][8] i enel anyo 2017[9] En 2012[5] aresivio la medalya de plata enel Shampionato de Eskrima de Elevos de Universita de la Turkiya, i la medalya de oro en 2014 i 2015.[10][11]

Karamete es la kapitana del ekip de eskrima de la su universita.[8]

Kariera internasionala

Karamete gano la medalya de plata enel Shampionato de Kadetes de Evropa.[5] En 2012, gano la medalya de oro en los 9nos Shampionatos Junior Mediterraneos de Eskrima en la sivdad de Poreč, Kroasia, i el ekip de la Turkiya gano la medaya de oro por ekip en kontro de Fransia.[12]


Gano una medalya de bronse en los Shampionatos de la Mar Mediterranea.[5] Karamete izo parte de los Shampionatos Mondialos de Eskrima de 2013 en Budapest, Madjaristan, ma no paso de la ronda de 32.[13] Gano la medalya de bronse en los Djuegos de la Mar Mediterranea de 2013 en Mersin, Turkiya. Endemas, en los evenementos de la Kupa Mondiala de Eskrima de 2014 gano una medalya de oro en Antalya, una medalya de plata en Kankun, i medalyas de bronse en Koçaelı i Kopenhagen. Iso parte del ekip turkano en los Shampionatos Evropeos de 2015 en Baku, Azerbaidjan.[3] Karamete aresivio la medalya de plata en el Shampionato Balkaniko de Eskrima de 2015 en Niš, Serbia.[1][14]

Reushito klasifikar para las kompetensas de Eskrima en los Djuegos Olimpikos de 2016 en Rio de Janeiro, diskues de reushitar en las kompetensas de klasifikasion echas en Praga, Chekia. Al reushitar en la klasifikasion, yego a ser la primera eskrimista turkana en azer parte de unos Djuegos Olimpikos desde 1984.[1][15][16] [17]

Referensias

  1. a b c d e f Tarihi Başarı! Ülkemizi Olimpiyat Oyunları'nda Temsil Edecek Müthiş Yetenek İrem Karamete. Onedior (en lingua turka)
  2. Nili Drori Olympic Results. Sports Reference (en lingua inglesa)
  3. a b c Türk Kafilesinin En Gençleri Bakü 2015'ten Umutlu. Gençlik ve Spor Bakanlığı(en lingua turka)
  4. a b ÖzÜ'den Bir Öğrenci: İrem Karamete. Universita Özyeğin (en lingua turka)
  5. a b c d Hasal Spor Klübü Eskrim Başarılarımız. İstanbul/ Üsküdar – Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi (en lingua turka)
  6. ÖzÜ Öğrencisi İrem Karamete, Eskrim Büyükler Türkiye Şampiyonası’nda İkinci Oldu. Universita Özyeğin (en lingua turka)
  7. İrem Karamete Türkiye Büyükler Eskrim Flöre Şampiyonu. Universita Özyeğin (en lingua turka)
  8. a b Ozyegin University Student İrem Karamete Claims the Gold Medal. Study in Turkey (en lingua inglesa)
  9. KLASMANLAR. Türkiye Eskrim Federasyonu (en lingua turka)
  10. Üniversiteler Arası Türkiye Şampiyonları Belli Oldu. Parat Ripost(en lingua turka)
  11. Eskrim Şampiyonasında Birinci Gün Sonuçları. Universita Bülent Ecevit(en lingua turka)
  12. Özyeğin University Prep Student Irem Karamete Receives A Gold Medal From the Mediterranean Fencing. Universita Özyeğin(en lingua inglesa)
  13. Championnats du Monde – Fleuret Feminine, Budapest 05 aout 2013 – Tableau de 64. 2013 World Fencing Championships (en lingua fransesa)
  14. Yeniden Hayat Bulan Büyükler Balkan Şampiyonası’nda 2 Gümüş ve 1 Bronz Madalya Kazandık. Parat Ripost (en lingua turka)
  15. Öğrencimiz İrem Karamete 2016 Rio Olimpiyatları’nda…. Universita Özyeğin (en lingua turka)
  16. Olimpiyat gururu. Sözcü (en lingua turka)
  17. Olimpiyatlara yeni kota. Habertürk (en lingua turka)


Commons Klika akí para ver las imajes de Commons ensima de İrem Karamete.