Diferensya entre trocamientos de "Valensiano"

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Liña 21: Liña 21:


[[Image:Coneixement del valencià (domini promig)-Cens del 2001.png|thumb|200px|right|Konosensya del idioma valensiano en la Komunita Valensiana]]
[[Image:Coneixement del valencià (domini promig)-Cens del 2001.png|thumb|200px|right|Konosensya del idioma valensiano en la Komunita Valensiana]]
El '''valensiano''' es la denominasion istorika, tradisional i estatutaria ke resive en la [[Komunita Valensiana]] la misma lingua ke se denomina ofisialmente [[katalan]] en [[Katalunya]], [[Islas Baleares]], [[Andorra]] i [[Alguero]]. Konstituye, por otra parte, una entidad linguistika propia ke resulta ser una de las prinsipales variantes del idioma, endjuntos kon el [[katalan sentral]], el [[katalan norteoksidental]], el [[balear]], el [[roseyonez]] i el [[alguerez]].
El '''valensiano''' es la denominasion istorika, tradisional i estatutaria ke resive en la [[Komunida Valensiana]] la misma lingua ke se denomina ofisialmente [[katalan]] en [[Katalunya]], [[Islas Baleares]], [[Andorra]] i [[Alguero]]. Konstituye, por otra parte, una entidad linguistika propia ke resulta ser una de las prinsipales variantes del idioma, endjuntos kon el [[katalan sentral]], el [[katalan norteoksidental]], el [[balear]], el [[roseyonez]] i el [[alguerez]].


== Enlaces externos ==
== Enlaces externos ==

Enderechamiento de 15 dec 2008 a las 11:42 la ora

Xablón:Idioma

Konosensya del idioma valensiano en la Komunita Valensiana

El valensiano es la denominasion istorika, tradisional i estatutaria ke resive en la Komunida Valensiana la misma lingua ke se denomina ofisialmente katalan en Katalunya, Islas Baleares, Andorra i Alguero. Konstituye, por otra parte, una entidad linguistika propia ke resulta ser una de las prinsipales variantes del idioma, endjuntos kon el katalan sentral, el katalan norteoksidental, el balear, el roseyonez i el alguerez.

Enlaces externos

Vikipedya
Vikipedya
Esta lingua tiene su apropiada Vikipedya. Puedes vijitarla i ajustar en Vikipedya en Valensiano



Ikono de esbozo
Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, muy chiko. Muchiguando el su kontenido vas ayudar a amijorar Vikipedya.
Puedes kitar ayudo kon las vikipedyas en otras linguas.