Diferensya entre trocamientos de "Vikipedya:Kandidaturas a Administrador"

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Contenido eliminado Contenido añadido
ch Deshecha la edición 62204 de 189.176.136.91 (disc.)
chSin resumen de edición
Liña 11: Liña 11:
*[[Usuario:Jewbask|Jewbask]]
*[[Usuario:Jewbask|Jewbask]]


*[[usuario:rrmsjp|rrmsjp]] Resientemente fui nomvrado vivliotecario en Wikcionario en espanyol. Mi mayor interes es no solo aser artikolos nuevos sino comvatir vandalismo y revisar pajinas nuevas. Es sierto que no he colavorado mucho aka, pero creo que puedo aser un vuen travajo. Soy sysop en es:wikci, y rollbacker en es:wiki, simplewiki y enwiki. Si ustedes consideran que puedo hacer un vuen trabajo, estoy a sus ordenes. Lastima que aka no eksisten flags de rollbacker, pero estoy convensido de que puedo haser mucho por lad:wiki. Un afectuoso saludo [[Usuario:Rrmsjp|Rrm·]][[Usuario Discusión:Rrmsjp|Sjp]] <sup>[[:en:User talk:Rrmsjp|Enwiki]]</sup> <sub>[[:es:Usuario Discusión:Rrmsjp|Eswiki]]</sub> <sup>[[:simple:User talk:Rrmsjp|SimpleWiki]]</sup> 01:16 13 Feb 2010 (UTC)



----
----

Enderechamiento de 13 feb 2010 a las 01:16 la ora

En esta pájina se apresentan las kandidaturas para akseder a los privilejios de Administrador. Puede aksederse por postulasion propia o por la propuesta (kon el konsentimiento del implikado) de otro uzuario.

Deve kedar klaro ke para akseder al kargo de Burókrata es nesesario presentarse a las Kandidaturas a Burókrata.

Dempues de la apresentasion de la kandidatura (debasho de la linea orizontala) se podra votar favoravlemente, en kontra o neutral, siendo estos votos nulos los kualos no influiran en la votasion. Los komentarios se realisaran en la pájina de diskusion de este artikolo.

Pasados 15 dias komo minimo, y en kaso de ke la votasion se sierre kon un minimo de 75% de votos favoravles, el uzuario sera konsiderado Administrador por la komunita y un Burókrata prosedera a entregarle los votones ekstra.

LAS KANDIDATURAS, DEVAJO DE EZTA LINEA

  • rrmsjp Resientemente fui nomvrado vivliotecario en Wikcionario en espanyol. Mi mayor interes es no solo aser artikolos nuevos sino comvatir vandalismo y revisar pajinas nuevas. Es sierto que no he colavorado mucho aka, pero creo que puedo aser un vuen travajo. Soy sysop en es:wikci, y rollbacker en es:wiki, simplewiki y enwiki. Si ustedes consideran que puedo hacer un vuen trabajo, estoy a sus ordenes. Lastima que aka no eksisten flags de rollbacker, pero estoy convensido de que puedo haser mucho por lad:wiki. Un afectuoso saludo Rrm·Sjp Enwiki Eswiki SimpleWiki 01:16 13 Feb 2010 (UTC)