Vikipedya:Wikiproyektos

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera

Un wikiproyekto es una koleksion de rekursos dedikados al manesho de sierta informasion relasionada con una area de konosimiento partikular dentro de la Wikipedia, kuyo uso implika una mejora o ampliasion del kontenido i funksionalidad de la mizma. Tambien representa el esfuerzo de un konjunto de editores de Wikipedia: los partisipantes de kada wikiproyekto, ke azen uso de tales pajinas para kolaborar kon el lavoro jeneral ke se realiza para optimizar la ensiklopedia libre.

Un wikiproyekto no es un lugar para eskribir artikulos ensiklopedikos, sino un rekurso para ayudar al koordinar i organizar la eskritura de artikulos. Las pajinas de diskusion de kada wikiproyekto pueden utilizarse komo punto de reunion por akeyos interesados en un proyekto partikular. Los wikiproyektos pueden tambien tener un portal asosiado ke ekshponga su lavoro en Wikipedia.

Aktualmente 271 wikiproyektos estan en marcha, asi ke antes de krear uno muevo ay de konsultar el direktorio de los ya ekshistentes. Si tu idea pudiera encashar en uno de eyos, es preferible ke lo komentes en el antes de krear uno muevo por tu kuenta.