National Memorial Hall For Israel's Fallen

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Este artikolo uza la grafia de Aki Yerushalayim para la lingua judeo-espanyola. Mersi muncho por mantener el artikolo uzando este estil.

National Memorial Hall For Israel's Fallen (היכל הזיכרון הממלכתי לחללי מערכות ישראל) en el Monte Herzl en Yerushalayim es una frágua propozada por el Ministerio de Defensa de Israel kon el buto de dar onor a todos los soldados yisraelianos amortados en gerra i endemas de akeyos ke gerreyaron en kontro de las konsekuensas del 1860 fina oy endiya. Esta ovra fue propozada por el Ministro de defensa de israel Ehud Barak enel anyo 2010.

Enel anyo 2012 el govierno yisraeliano akseptó la kriasion de la Sala Nasyonala Memoriala, kon un koste de US$40 milyones anke ainda no es dektretado, deke las famiyas de las viktimas demandaron al djuzgo ke el monumento no amostra los nombres de las viktimas, anke la sala esta planeada para ser fraguada endjunto al monumento prinsipal a las viktimas yisraelianas del terrorizmo. Va ser fraguado ala entrada del betahayim militar nasyonal.

Memorial del soldado deskonosido[trocar | trocar el manadero]

Enel sentro de la sala se espera kriar una flama eterna dedikada a los soldados amortados yisraelianos deskonosidos.

Galería[trocar | trocar el manadero]

Referensias[trocar | trocar el manadero]

Commons Klika akí para ver las imajes de Commons ensima de National Memorial Hall For Israel's Fallen.