Gales

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Este artikolo uza la grafia de Aki Yerushalayim para la lingua judeo-espanyola. Mersi muncho por mantener el artikolo uzando este estil.

Gales
גאליס
Cymru
Bandyera Eskudo

Situasión de Gales
Situasión de Gales

Paiz: Reyno Unido
Entidad: nación constitutiva del Reino Unido, nación, Pais
Kapitala: Cardiff
Mayor sivdad: Cardiff
Linguas ofisialas: Inglez, galez
Forma de governo:
Shefe de governo: Mark Drakeford
Ekstension: 21 218 km2
Povlasion: 3 113 000
·Densidad: 14.7 ab/km2
Djentilisio: Welsh; Cymro, -a
Uzo orario: UTC±00:00
Kodigo ISO: GB-WLS
Hoja web:


El Payis de Gales (En lingua galesa: Cymru) es una prinsipalitad del Reyno Unido, i para siertas aspektos de ley, apartiene a la Inglaterra. Se topa al oeste de Inglaterra, ma ainda arientro de la isola de la Gran Bretanya. La majorita del payis es montozo, kon montanyas enel nord del payis; las montanyas de Snowdonia, o Eryri en lingua galesa i tambien enel sud (los Brecon Beacons). Gales tiene el su governo apropiado (el Welsh Assembly), el kualo tiene enfluensia i kontrolo ensima de impostos i otros menesteres ekonomikos i sosyales, anke la majorita del pueder lo tiene el Governo Britaniko en Westminster, Londra.

Gales tamben tene su lingua apropiada orijinala, la lingua galesa, ma oy endiya, es avlada por solo un 20% de la povlasion. Afilu es ambezada en eskolas, espesialmente al nord del payis i desde la anyada de 2009, es lingua ofisiala. La majorita dela povlasion avla endemas el inglez komo nativos i kaji todos konosen la lingua desde ninyos.


Ikono de esbozo
Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, muy chiko. Muchiguando el su kontenido vas ayudar a amijorar Vikipedya.
Puedes kitar ayudo kon las vikipedyas en otras linguas.