Diferensya entre trocamientos de "Estambol"

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Liña 16: Liña 16:
|}}
|}}
''Istanbul'' o ''Estambol''. (en [[turko]] [[Istanbul]])
''Istanbul'' o ''Estambol''. (en [[turko]] [[Istanbul]])
La mas grande sivdad de [[Turkiya]] i la ultima kapitale del [[Imperio Ottomano]]. La sivdad es unika pues esta entre [[Asia]] y [[Evropa]]. Ay una menor komunidad djudia en [[Istanbul]] ke tyene serka de 20 [[sinagoga|sinagogas]], la mas grande sinagoga es la '''Neve Shalom''', ('''Neve Şalom Sinagoğu Vakfı''' en [[turko]], '''בית הכנסת נווה שלום''' en [[ebreo]]), ''Oasis de paz'' o '' Vaye de paz'', la ke esta en el bairro de [[Galata]].
La mas grande sivdad de [[Turkiya]] i la ultima kapitale del [[Imperio Ottomano]]. La sivdad es unika pues esta entre [[Asia]] y [[Evropa]]. Ay una menor komunidad djudia en [[Istanbul]] ke tyene serka de 20 [[sinagoga|sinagogas]], la mas grande esnoga es la '''Neve Shalom''', ('''Neve Şalom Sinagoğu Vakfı''' en [[turko]], '''בית הכנסת נווה שלום''' en [[ebreo]]), ''Oasis de paz'' o '' Vaye de paz'', la ke esta en el bairro de [[Galata]].


[[als:Istanbul]]
[[als:Istanbul]]

Enderechamiento de 3 ago 2007 a las 04:00 la ora

Istanbul
איסטנבול
Bandyera de Istanbul איסטנבול Escudo de Istanbul איסטנבול
Paiz {{{paiz}}}
Pozision  
• Altura 100 m
Superfisia n/d
Povlasion 10.034.830 mor. (2007)
• Densidad 6521 ab./km²
Jentilisio istanbulit / istanbulenyo= /-a
Alkalde n/d
Pajina web http://www.ibb.gov.tr

Istanbul o Estambol. (en turko Istanbul) La mas grande sivdad de Turkiya i la ultima kapitale del Imperio Ottomano. La sivdad es unika pues esta entre Asia y Evropa. Ay una menor komunidad djudia en Istanbul ke tyene serka de 20 sinagogas, la mas grande esnoga es la Neve Shalom, (Neve Şalom Sinagoğu Vakfı en turko, בית הכנסת נווה שלום en ebreo), Oasis de paz o Vaye de paz, la ke esta en el bairro de Galata. ru-sib:Станбул