Diferensya entre trocamientos de "Gramatika"

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Contenido eliminado Contenido añadido
ch robot Añadido: sw:Sarufi
ch robot Modificado: ar:غراماتيق
Liña 17: Liña 17:
[[am:ሰዋስው]]
[[am:ሰዋስው]]
[[an:Gramatica]]
[[an:Gramatica]]
[[ar:نحو]]
[[ar:غراماتيق]]
[[ast:Gramática]]
[[ast:Gramática]]
[[az:Qrammatika]]
[[az:Qrammatika]]

Enderechamiento de 14 ago 2010 a las 09:06 la ora

Esta ója se esta tresladando de la lingua espanyol, desde el artikolo Gramática, i por esto puede tener yerros sintaktikos o eskrita sin tresladar.
Puedes kontrivuyir kon la Wikipedia akavando la tresladasiyon desde el artikolo orijinal.


Las areas del serebro dedikados a la avla

La gramatika es un aspecto de cada idioma humano. La manera en que las palabras y frases se convinan en un idioma particular se considera la gramatica de la misma.Hay dos clases de gramatica:gramatika descriptivo y gramatica prescriptivo.

La gramatica descriptiva es una disiplina linguistika de analizar la abilidad de cada uno hablante nativo de un idioma combinar palabras y frases en habla natural. cada idioma tiene patrones que sus hablantes siguen sin pensar en ellos. La estructura de los patrones varia entre idioma e idioma. Mientras no consiente el proseso neurologico de seguir estas patrones es extremadamente complejo y no bien entendido por los cientifikos linguisticos. Esta abilidad se llama saviduria innata.

La gramatika preskriptiva refiere al esfuerzo de kodifikar una koleksion de reglas finitas para definir el forma superior i las formas inferiores de avlar i eskrivir un idioma natural. Varias personas o vorios grupos pueden desaroyar gramatikas preskriptivas para el mismo idioma ke no estan de akuerdo. Por ekshemplo un frase en kastelyano ke tiene una estruktura kalifikada como buena en kolombia podria ser kalifikada como mala en espanya.

Mientras la abilidad de un umano de intelijensia normal produsir komunikasion natural en su idioma nativo es infinita, la abilidad de un gramatika preskriptiva de produsir komunikasion "korekta" es siempre finita.