Doris Benmaman

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera

Doris Benmamán es una kantadera de musika en lingua djudeo-espanyola, espesialmente en haketia[1] i endemás tanyedora de laud.

Doris Benmamán nasió en la sivdad de Caracas, en una famiya sefardi de Marroko. Aprendio a tanyer la gitara klásika kon el profesor Jose Gregorio Guanchez i el laut kon el profesor Ruben Riera[2], i es profesora de Músika Antika, espesialista en instrumentos de kuédras punzadas de la "Hochschüle für Musik" (Eskola Superior de Musika) de Trossingen, Almania. Doris es konosida por ser una kantadera ke endemas tanye el instrumento kuando eya kanta.

Endemas, tiene estudios de Músika de Kámara en la Schola Cantorum Basiliensis en Basilea, Suisa, i de Kanto con el maestro Richard Levitt. La su kariera komo kantadera la yeva endjunto a la kariera komo direktora de koros. Fue direktora fondadora del koro djovenil de la “Schola Cantorum de Caracas” [3] i de la koral de Profesores del lisé "Moral y Luces Herzl-Bialik" en Venezuela, una de las eskolas djudias de la sivdad, ansina komo kas korales de Steintaat i de Weiningen en Suisa.

Diskografiya[trocar | trocar el manadero]

Referensias[trocar | trocar el manadero]

  1. Konsıerto de la soprano Linet Şaul en Karakas.Jurnal Şalom.
  2. Doris Benmamán ofrecerá una velada llena de Cuentos y Cantos de España
  3. Doris Benmamán canta los cuentos de España. eSefarad.com


Ikono de esbozo
Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, muy chiko. Muchiguando el su kontenido vas ayudar a amijorar Vikipedya.
Puedes kitar ayudo kon las vikipedyas en otras linguas.