Kavé

de Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Saltar a: navigación, buxcar
Granos de kavé tostado.
Kavé preta, sola.
kavé krema.
kavé bombon.

Se yama Kavé la bebida ke es kriada kon las frutas i granos del arvole de kavé, los kualos kontienen una sustansya estimulante yamada kaveína. Endemás, ansi es yamado el lugar ande se beve la kavé, o un bistró.

Egzisten faziendas de kavé en las rejiones tropikalas de todo el mundo, espesialmente en Brasil i Kolombia. unas 6.7 milyones de toneladas de granos de kavé fueron produzidas kada anyada entre 1998 i 2000, i se kree ke para la anyada de 2010 la produksiyon de granos de kavé arive a 7 milyones.

Kon el grano mulido i sekado se aze la bevida de kavé. En payises komo Kosta Rika, Espanya, Portugal, Arjentina, Uruguay i Paraguay, la djente toma kavé torrada -tostada kon asukar. La kavé es bevida demanyana kon el dezayuno o dempues de la kumida; es una de las bevida más konosidas del mundo; para azer kavé, se meskla kon leche jeneralmente, ma endemas kon krema de leche, leche kondenzada, chikolata o algun likor; se beve kayente, yeládo o kon yelo.

La industria de la kavé jenera 70.000 milyones de dólares kada anyo, una kantidad de parás sólu amijorada por el petroleo a nivel mondial[1]

Referensias[trocar | editar código]

  1. Un grano que dio la vuelta al mundo.


Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, solo un esbozo. Ampliandolo ayudaras a amijorar Wikipedia.
Puedes ayudarte kon las wikipedias en otras linguas.