Donald Trump

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
(Redirijado de דונאלד טראמפ)
Donald Trump (2017)

Donald Trump[1], nasido en Mueva York, EE.UU., el 14 de Djunio de 1946; hue una persona de la televisyon, endagora es el 45° i aktualo prezidente de los Estados Unidos de Amerika.

Donald Trump hue kriado en el male de Queens, Trump obtuvo el titolo de bachiyerato en ekonomia en la Wharton School de la Universidad de Pensilvania en 1968. En 1971, se izo kargo de la empresa famiyar de bienes raízes i fraguas Elizabeth Trump & Son, ke mas tarde sería renombrada komo Trump Organization. Durante la su karrera empresariala, Trump a fraguado, remuevado i djestionado numerosas kulas de ofisinas, ostales, kasinos i kampos de golf. Poseyo los desfiles Miss USA i Miss Universo de 1996 a 2015, i ha emprestado el uzo del su nombre en la signatura de varios productos. De 2004 a 2015, participo en The Apprentice, un reality show de NBC. En 2016, Forbes lo enumero komo la 324.ª persona más akvadalada del mundo (113.ª en los Estados Unidos), zon un valor neto de 4500 milyones de dolares.

Biografia[trocar | trocar el manadero]

Fotografiado en 1964 komo kadete de la NYMA.

Trump nasio el 14 de djunio de 1946 enel male muevoyorkino de Queens. Hue uno de los sinko hijos de Mary Anne MacLeod i de Fred Trump, ke se esposaron en el anyo de 1936.

Referensias[trocar | trocar el manadero]

{{Listaref}

Atamientos eksternos[trocar | trocar el manadero]

Commons Wikimedia Commons alberga kontenido multimedia sovre Donald Trump



Ikono de esbozo
Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, muy chiko. Muchiguando el su kontenido vas ayudar a amijorar Vikipedya.
Puedes kitar ayudo kon las vikipedyas en otras linguas.

  1. [1]. PolitiFact.com