AMOS (satelit)

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Este artikolo uza la grafia de Aki Yerushalayim para la lingua judeo-espanyola. Mersi muncho por mantener el artikolo uzando este estil.

AMOS (en ivrit עמוס) es el nombre de una serie de satelits de komunikasiones yisraelianos. Los satelits AMOS son dezvelopados i konstruyidos por Israel Aircraft Industries i operados por la entreprisa privada yisraeliana Spacecom.

Amos 1 i Amos 2 se topan en el espasio el uno serka del otro, para kriar una ubikasiyon en komún, lo kualo permite a los uzuarios de ambos satelits aumentar las sus opsiones de komunikasion sin tener ke merkar o instalar chanakas adisionalas.

  • AMOS 3 fue lansado el 24 de Avril del anyo 2008,[1] logrando empiesar la su operasiyon kon reushitá. El satelit, kon un kosto de 170 milyones de dolares, está disenyado para ofreser mayor kapachitá, kovertura i enlasos amijorados entre Evropa, el Medio Oryente i la Beira Este de los Estados Unidos. Va permaneser aktivo por los sigintes 18 anyos. AMOS 3 va sustituir al satelite AMOS 1. Está ubikado a 4°O en el Ekuador, al igual ke los sus ermanos Amos 1 i Amos 2.

Atamientos eksternos[trocar | trocar el manadero]

Referensias[trocar | trocar el manadero]

  1. After delay, Amos 3 satellite to launch into orbit on Monday
  2. Israeli company successfully launches Amos 4 satellite (en lingua inglesa)
  3. Amos 5 satellite launched into space. YNet
  4. Israel’s domestic satellite industry saved. Jerusalem Post. Meldado el 9 de Julio de 2012. (en lingua inglesa)