Diferensya entre trocamientos de "Asya"

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Contenido eliminado Contenido añadido
Addbot (diskutir | kontribüsyones)
ch Bot: Migrating 237 interwiki links, now provided by Wikidata on d:q48 (translate me)
Sin resumen de edición
Etiketas: Edisión desde móvil Edisión desde móvil en web
Liña 1: Liña 1:
[[Dosya:LocationAsia.png|right|280px]]
[[Dosya:LocationAsia.png|right|280px]]
'''Asia''' es uno de los kontinentes del mundo, asigun el sistema tradisional. Asia es una de la ekstensiones de tierra mas grandes del planeta kon una ekstension de 45 milyones de km², i se enkontra en la parte norte de la [[Tierra]]. Sus frontieras son el [[Oseano Glacial Artiko]] al norte, el [[Oseano Indiko]] al sur, los [[Montes Urales]] al oeste i [[Oseano Pasifiko]] al este. Es el [[kontinente]] mas morado, kon kuatro mil milyones de personas, el 60% de la povlasion mundial.
'''Asya''' es uno de los kontinentes del mundo, asigun el sistema tradisional. Asya es una de la ekstensiones de tierra mas grandes del planeta kon una ekstension de 45 milyones de km², i se enkontra en la parte norte de la [[Tierra]]. Sus frontieras son el [[Oseano Glasial Artiko]] al norte, el [[Oseano Indiko]] al sur, los [[Montes Urales]] al oeste i [[Oseano Pasifiko]] al este. Es el [[kontinente]] mas morado, kon kuatro mil milyones de personas, el 60% de la povlasion mundial.





Enderechamiento de 15 nov 2015 a las 19:01 la ora

Asya es uno de los kontinentes del mundo, asigun el sistema tradisional. Asya es una de la ekstensiones de tierra mas grandes del planeta kon una ekstension de 45 milyones de km², i se enkontra en la parte norte de la Tierra. Sus frontieras son el Oseano Glasial Artiko al norte, el Oseano Indiko al sur, los Montes Urales al oeste i Oseano Pasifiko al este. Es el kontinente mas morado, kon kuatro mil milyones de personas, el 60% de la povlasion mundial.


Commons Wikimedia Commons alberga kontenido multimedia sovre Asya