Hapkido

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera

El hapkido (en koreano [hap][ki][do] eskrito en hangul, i [hap][ki][do] eskrito kon hanja) es un arte marsial koreano.

A simple vista es una kombinasion de teknikas de taekwondo kon otras de aikibudo. Su ambezanza esta muy enfokada a la defensa personal.

Istoria[trocar | trocar el manadero]

La istoria del hapkido es bastante konfusa, ama muchas fuentes lo atribuyen a dos koreanos: Choi Yong Sul (1904-1986) i Ji Han Jae (1936-). Kuando era nin, Choi fue al Japon, donde parese ke hizo trabajo de kriado por o maestro del Daito-Ryu Aikijujutsu, Sokaku Takeda.

Choi demostro kalidades en lo Daito-ryu Aiki-jutsu i frekentemente en Takeda lo enviaba a enfrentarse kon otros praktikantes de artes marsiales. De vuelta a Korea, Choi empezo a dar klases de artes marsiales. Uno de los suyos alumnos, Ji Han Jae, inkorporo teknikas koreanas tradisionales de patadas i punyetazos (derivadas del taekkyon i del hwarangdo) i al repertorio de teknikas resultante le dio el nombre de hapkido el 1959.

Ademas de Choi i Ji, muchas eskelas de artes marsiales koreanas han tenido partisipasion en el desarroyo de varias teknikas ke han kontribuido al hapkido tal i komo se lo konose aktualmente.

Enlases eksternos[trocar | trocar el manadero]