Hugo Chávez

de Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Saltar a: navigación, buxcar
Hugo Chávez.

Hugo Chávez Frías, nasido en Sabaneta (Barinas) el 28 de Djulio de 1954 i muerto el 5 de Marso de 2013, era el prezidente de Venezuela desde el 2 de Fevrero de 1999 fina el diya de la su muerte. Era konosido en todo el 'olam por la "Revolusiyon Bolivariana" ala kuala dio empesijo i las sus aliansas kon Iran, Kuba i Belarus.

Provieno de una famiya de klase media de Barinas, Chávez se konvirtió en un ofisial de karrera del ejérsito; al estar en kontra del sistema politiko venzolano i dentro de las huersas armadas, hue partisipante en el Pacto de Punto Fijo, fundo el klandestino Movimiento Bolivariano Revolucionario 200 (MBR-200) a empesijos de la anyada de los 80.

Biografia[trocar | Trocar el manadero]

Hugo Rafael Chávez Frías hue el sigundo de los seis hijos del matrimonio de Hugo de los Reyes Chávez i Elena Frías, ambos maestros de educasion primaria.[1] Kresio en el ambiente de un chiko kazal del yano venezuelano.[2] A su korta edad, los sus padres le konfiaron su krianza a su nona paterna, Rosa Inés Chávez. Desde marnsebo se afisionó al béisbol, el kual practikó más adelante. Hue monaguiyo i poseíya inklinaciones por la pintura, la múzica, la eskritura kreativa i el teatro.

Referensias[trocar | Trocar el manadero]

  1. TERRA.COM, Vistazo a la familia de Hugo Chávez
  2. Xablón:Cita libro