Kavesera del belediye

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera

La kavesera del belediye es la sivdad o lokalidad ande mora el governo de un belediye, endemas es yamada kapitala del belediye purke ayi se afinka la sede dela munisipalidad. El biervo se uza prensipalmente en Kolombia, Guatemala i Meksiko.

Kolombia[trocar | trocar el manadero]

Kada belediye poseye una kavesera, la kuala es una povlasion o kazal ke suele yevar el mismo nombre del belediye i funsiona komo la su kapitala. En la kavesera del belediye es afinkada la alkaldiya, komando de polizía, notaría públika, djuzgado, la sede de la munisipalidad. En alkunas vezes se uza el biervo "belediye" a la su kavesera.[1]

Guatemala[trocar | trocar el manadero]

El belediye en Guatemala tiene la su sede del poder i governo en la kavesera o lokalidad kapitala del belediye, lugar ande la munisipalidad mantiene el konsesho administrativo i los asuntos de mando komandados por el shefe o alkalde, los konsejales del kabildo, i ansina tambien la polizia u orde públiko.[2]

Meksiko[trocar | trocar el manadero]

La kavesera del belediye es la lokalidad o kazal ande se esherse el poder administrativo de una munisipalidad o juntamiento; es endemás el lugar ande es afinkado el poder públiko lokal, tiene una funsión de kapitala de dicho territorio. Es komun ke el nifus denominado seya omónima al belediye del kuál es teknikamente una kapitala.

Referensias[trocar | trocar el manadero]

  1. «División político administrativa. Conceptos básicos.». Departamento Administrativo Nacional de Estadística. Consultado el 30 de enero de 2017.
  2. Konstitusion de la Repuvlika de Guatemala, 30 de jenero de 2017.