Kiriyat Iriyat Yerushalayim

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Este artikolo uza la grafia de Aki Yerushalayim para la lingua judeo-espanyola. Mersi muncho por mantener el artikolo uzando este estil.

La Kiriyat Iriyat Yerushalayim es un komplekso de fraguas ke se topan alderedor de la Plasa Safra i aperturado en los anyos 90 del syeklo XX. Enel se topan todas las aktivitades de la Munisipalitad de Yerushalayim.

El lugar fue eskojido en los anyos 80 por modre de toparse enel sentro de la sivdad, serka de la Sivdad Vieja de Yerushalayim i la kaleja istorika de la sivdad, la kaleja de Yafo. Un fakto emportante en la dechizion de fraguar este komplekso era ke en este lugar se topava la fragua istorika de la munisipalitad.

Por modre de esto, se tomaron munchos aspektos a l'ora de fraguar para no trokar la istorya arkitekturala de la sivdad, endemas de la kriasion de espasios para los menesteres de la munisipalitad. Esto izo ke munchas fraguas fuesen restoradas i kudiadas, endemas del fraguamiento del komplekso alderedor de tres plasas, la plasa Safra, la restorasion del Gan Daniel i la fragua del Konsolado Fransez fue kitada para fraguar la plasa Safra.

Galeriya[trocar | trocar el manadero]

Atamientos eksternos[trocar | trocar el manadero]