Mar Preta

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
La Mar Preta

La mar Preta (en lingua abhazia : Амшын Еиқәа; en lingua jeorjiana შავი ზღვა; en lingua turka Karadeniz; en lingua grega del Pontus Μαύρον Θάλασσα, Εύξεινος Πόντος; en lingua bulgariana Черно море; en lingua rumana Marea Neagră; en lingua rusa Чёрное море; en lingua ukraniana Чорне море; en Lingua tartara de Krimea: Qara deñiz) es una mar ke partaja la Evropa Oryentala de Asia Oksidentala i esta limitado por el sud-este de la Evropa, el Kavkaz i la peninsola de Anatolia (Turkiya), ma estakonektado a traverso del Bosfor i la mar de Marmara a la mar Mediterranea i el Oseano Atlantiko; endemás, el estrecho de Kerch, la konekta kon la mar de Azov.

La mar Preta tiene un tamanyo de 436.350 km²,[1] una ondura maksima de de 2.214 m,[2] i un volumen de 547.000 km³. Tiene sus limitos kon las montanyas del Pontus, al sud i el Kavkaz al este; Se ekstiende unos 1.175 km de Este a Oeste. A traverso del Bosfor yegan unos 200 km³ de agua de la mar kada anyo, endemas de.320 km³ de agua freska desde los rios ke yegan ala mar, de los kualos el mas emportante es el Danub.

Atamientos eksternos[trocar | trocar el manadero]

Commons Klika akí para ver las imajes de Commons ensima de Mar Preta.

Referensias[trocar | trocar el manadero]

  1. Black Sea Geography. College of Marine Studies de la Universita de Delaware.
  2. Environment and Enlargement - The Black Sea: Facts and Figures. Gateway of the European Union Website (en lingua inglesa)