Messaje de Usador:185.107.105.2

Contenido de la página no disponible en otros idiomas.
Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera

Buenas venidas, shukur de no azer artikolos sin relasion kontigua, puedesh avistar los artikolos editados denantes de la su edision, la lingua djudeo-espanyola no es un kontinuo atamiento kon el kastilyano, ay alkunas diferensias de linguaje, ansina, hue la lingua de imigrantes en payizes ande la lingua kastelyana no se avla. Aki ay dosyas o ajuda de eskrutura ladina o ebrea (lashon hakodesh); asta mas ver.--Marrovi (discusión) 03:31 15 Nov 2016 (UTC)

Song es un artikolo sin relasion kon la lingua djideo-espanyola, ¿Puedesh dizir ke kijo editar en este artikolo?, shukur, shalom al Dyo.--Marrovi (discusión) 03:34 15 Nov 2016 (UTC)

Esta es la hoja de mensajes del usador de un usador anónimo que aún no crió una cuenta o no la usa. Entonses tenemos ke usar su direksión IP para identifikarlo. Una direksión IP puede ser kompartida por varios usadores. Si tu eres un usuario anónimo y sientes ke se han dirijido a ti con komentarios improsedentes, por favor cria una cuenta o inisia sesión para evitar konfusyones futuras kon otros usuarios anónimos.