Villarreal CF

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Este artikolo uza la grafia de Aki Yerushalayim para la lingua judeo-espanyola. Mersi muncho por mantener el artikolo uzando este estil.

El Villarreal Club de Fútbol, S. A. D., es un ekip profesional de futbol de la Primera División de Espanya, kriado komo sosyete anonima esportiva, ke se topa en la sivdad espanyola de Vila-real, en la Provinsia de Kastelyon.

Istorya[trocar | trocar el manadero]

El Villarreal C. F. era kriado el 25 de Ogusto de 1947. El orijin del ekip aktualo se topa en las anyadas 40, kuando afisyonados kriaron ekips no enfederados, lo poko ke kedo diskues de ke se amatase el CD Villarreal en 1936 i el FC Villarreal de Educación y Descanso en 1942. La sivdad se kedo sin un ekip enfederado i diskues de 4 anyadas sin ekip, dechidio uno de estos ekips de afisyonados apresentar de forma ofisyala ala sivdad en los kampos de fubtol de la Komunidad Valensiana; el ekip Club Atlético Foghetecaz, ekip kreado en 1940 por una grup de amigos los kualos les plazia djugar futbol, este ekip es el orijin vedradero del Villarreal de oy enidya, ya ke es djuridikamente el mismo i sus trokamientos de nombre eran akseptados por los miembros en las sus asambleas, fina el su nombre aktual CF.

El nombre de Foghetecaz fue kitado de las primeras letras de las alkunyas de los sus fondadores: José María Font, Agustín Gil, Diego Herrero, José Teulet, Pascual Catalá i Sebastián Zaragozá. El ekip es fondado enel anyo 1940, en la barbería de Paco (aktual kasino de la Caixa Rural) i al enfederarse anyos diskues, uza komo sede, una kamareta arientro de la "Granja Bar", del sinyor Miguel Batalla, el kualo yegaria a ser presidente del ekip. El su primer presidente era Lorenzo Carda Corbató; el ekip se enfedero un 25 de Ogusto de 1947. La entidad debutó en competición oficial vistiendo camiseta amarilla y pantalón negro, aunque anteriormente como equipo "no federado" siempre usó camiseta blanca. Empezó sus pasos en Segunda Regional, la categoría más baja, la categoría por la que hay que empezar cuando se es un equipo recién federado.

Atamientos eksternos[trocar | trocar el manadero]

Commons Wikimedia Commons alberga kontenido multimedia sovre Villarreal CF