Yediot Ahronot

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Burós del djurnal en Tel Aviv

Yediot Ahronot (en ivrit, ידיעות אחרונות; "ultimas notisias") es el mayor djurnal en ivrit puvlikado en Israel. Desde la anyada de los 70 es el djurnal kon la má grande sirkulasiyon enel paez.

Fue fondado en 1939 por Nachum Komarov i poko tiempo dempués fue komprado por Yehuda Mozes. El su primer editor en shefe fue Noah Mozes, el ijo de Yehuda Mozes.

En 1948, un gran grupo de djurnalistas y myémbros de personal liderados por Azriel Carlebach, el kualo era editor en ese momento, se fueron del djurnal para formar otro, yamado Yediot Ma'ariv, endagora konosido como Ma'ariv. Carlebach fue sustutiyido por Herzl Rosenblum. Esto empiesó una gerra por la sirkulasiyon i prestijio entre los djurnales rivales.

Oy endiya, el djurnal es dirijido por el ijo de Noah Mozes, Arnon Mozes. Por munchos anyos fue editado por el ijo de Herzl Rosenblum, Moshe Vardi, el kualo fue trokado en 2005 por Rafi Ginat.

El djurnal konforma parte del Yedioth Ahronoth Group, el kualo endemás tiene partisipasiyon en varias entreprisas yisraelis, komo el Kanal 2, una kadena komersial de televizyón; HOT, la entreprisa de televizyón por kable; "Yediot Tikshoret", un grupo de djurnales settimanales lokales; "Vesti", un djurnal eskrito en idioma ruso; revistas; i otras entreprisas no relasionadas con la komunikasiyon de masas. Shilo De-Beer fue promovido a editor en Abril del anyo 2007.

Ver endemas[trocar | trocar el manadero]

Atamientos eksternos[trocar | trocar el manadero]