Ayroporto

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Ayroporto Internasional de Praga, Rep. Sheka. Se puede ver la terminal de pasajeros al fondo, la terminal de karga en primér plano, las pistas i los giadores de orientasion de los aviones

Un ayroporto es una estasion para los pasajeros de las ayrolineas i para el transporto de merkaderia. Ayí los aviones resiven benzin, mantenimyento i refaksiyones.

Los grandes ayroportos tienen pistas pavimentadas para resivir a los aviones, alkunas de asta 4 kilometros de lungeza, kon kalejas ke las konektan kon las terminalas de pasajeros, de karga i las instalasiones de mantenimyento. Los aviones se komunikan kon el ayroporto a traverso de los kontroladores, los kualos se ankontran en la kulá de kontrolo del ayroporto. Oy endiya, munchos ayroportos tienen kamaretas VIP, en las kualas los pasajeros ke volan en Primera Klasa o en Klasa Biznes, pueden asperar i ande resiven atension espesiala, kon kumida, bebidas alkólikas, djurnales, tualetas privadas i servis wireless de internet de grásia. I endemas estan enlasados a las sivdades ke sirven kon lineas de otobus, de trenos (alkunos de alto prestor) i Otopistas.

Enlasos eksternos[trocar | trocar el manadero]

Commons Wikimedia Commons alberga kontenido multimedia sovre Ayroporto


Ikono de esbozo
Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, muy chiko. Muchiguando el su kontenido vas ayudar a amijorar Vikipedya.
Puedes kitar ayudo kon las vikipedyas en otras linguas.