Facebook

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Facebook
Información general
URL http://www.facebook.com
Tipo de sitio Servicios de red social
Registro Requerido
Creador Mark Zuckerberg
Lanzamiento Febrero de 2004
Estado actual Activo


Facebook es un sitio web de redes sosiales kreado por Mark Zuckerberg y fundado por Eduardo Saverin, Chris Hughes, Dustin Moskovitz y Mark Zuckerberg. Originalmente era un sitio para estudiantes de la Universita de Harvard, pero aktualmente está abierto a kualquier persona que tenga una kuenta de korreo elektróniko. Los usadores pueden participar en una o más redes sosiales, en relación con su situasión akadémika, su lugar de trabajo o región geográfika.

A resivido mucha atensión en la blogosfera i en los medyos de komunikasiyón al konvertirse en una plataforma sovre la ke terseros pueden desarroyar aplikasiyones y aser negosio a partir de la red sosial.

A mediados de 2007 lanso las versyones en franses, alman y espanyol para impulsar su ekspansiyón fuera de Estatos Unitos d'Amerika, ya ke sus usadores se konsentran en Estatos Unitos d'Amerika, Kanada y Gran Bretanya. En Djulio de 2010, Facebook kuenta kon 500 miyones de myembros, y traduksiyones a 70 idiomas.[1] En mayo de 2011, alcanza los 600 millones de usuarios.[2]

Su infraestructura principal está formada por una red de más de 50 000 servidores que usan distribuciones del sistema operativo GNU/Linux usando LAMP.[3]

Referensias[trocar | trocar el manadero]

  1. LARAZON.COM, Facebook llegó a los 500
  2. «Goldman to clients: Facebook has 600 million users» (01 de mayo de 2011).
  3. Eugenio Guerrero (18 de enero de 2011). «El software que hace posible Facebook». Central de clases. Consultado el 26 de enero de 2011.


Ikono de esbozo
Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, muy chiko. Muchiguando el su kontenido vas ayudar a amijorar Vikipedya.
Puedes kitar ayudo kon las vikipedyas en otras linguas.