Haaretz

de Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Saltar a: navigación, buxcar
El djurnal Haaretz, en las dos sus edisiyones

Haaretz (en ivrit:הָאָרֶץ, "La Tyérra", en referensia a la Tyérra de Israel) es un djurnal yisraeli fondado enel anyo 1919. Se puvlika en ivrit, kon una versiyon achikada en inglez la kuala es distribuyida djunto kon la edisiyon del International Herald Tribune en Israel. En Internet egzisten versiyones en ivrit i en inglez.

La línea editoriala del djurnal fue definida por Gershon Schocken, el su redaktor shefe entre 1939 i 1990. Haaretz pertenese a la famiya Schocken. En la aktualitá el djurnal lo dirijen David Landau i Tami Litani, los kualos tomaron los puestos de Hanoh Marmari i Yoel Esterón en Abril de 2004.

En komparasiyon kon los dos mayores djurnales en ivrit, Ma'ariv i Yediot Ahronot, Haaretz tiene artikolos má lungos, tipo de letra más chiko, menos fotografiyas i má espasio dedikado a siensia i literatura. La su visiyon kon respekto al konflikto arabo-yisraeli es la del zionismo i serkana a la de la siedra polítika de Israel, en espesial en lo ke se refiere a los artikolos de Amira Hass i Gideon Levi. Haaretz apoyó desididamente los Akódros de Oslo con la OLP. La postura del djurnal enel espektro relijioso de Israel es markadamente sekular. Anke se da espasio a menudo a asuntos de djustisia sosyala (komo las kolumnas de Ruth Sinai en lo referente a estos temas), la línea editoriala del djurnal en lo relativo a la ekonomiya es liberala, similar a la kuala sige The Economist. Defiende la privatisasiyon, achikamyénto del gasto del govyerno, libre komersio, menores empuestos i práktikas fiskalas estriktas.


Atamientos eksternos[trocar | editar código]