Ishak Pasha Djami

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Este artikolo uza la grafia de Aki Yerushalayim para la lingua judeo-espanyola. Mersi muncho por mantener el artikolo uzando este estil.

La djami Ishak Pasha en 2019.

La Ishak Pasha Djami (en turko Alaca İmaret Camii; en grego Αλατζά Ιμαρέτ) es una mishkita ke se topa en la sivdad de Salonik. El su nombre sinyifika "la djami korelada".

Istorya[trocar | trocar el manadero]

La djami era fraguada entre los anyos 1484 i 1487[1] por demanda de Ishak Pasha. La fragua tiene una djami kon un imaret, un servis de komida debaldes para los proves. Oy en diya, la djami no esta en uzo por la komunita musulmana de Gresia. La fragua esta echa kon forma de T invertida, ke era un desen komun en la arkitektura otomana del empesijo de la imperia. La kamareta para meldar tiene dos grandes kupolas, i una parte ala entrada kon sinko kupolas chikas. La djami tenia un minare, el kualo era destruyido en 1912, diskues ke la Armada de Gresia konkisto la sivdad de Salonik i la izo parte de Gresia.

Referensias[trocar | trocar el manadero]

  1. The Sultan of Vezirs: The Life and Times of the Ottoman Grand Vezir Mahmud Pasha Angelović (1453-1474), Théoharis Stavrides, pagge 413, 2001