Kurów

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Este artikolo uza la grafia de Aki Yerushalayim para la lingua judeo-espanyola. Mersi muncho por mantener el artikolo uzando este estil.

Kurów
Gmina Kurów
Alkaide Stanisław Wójcicki
Superficie 11,3 km²
Poblasión
 - total
 - densidad
(2005)
2.811 hab.
248 hab./km²
Fundasión del Sivdad 1185
Kódigo telefóniko (+48) 81
Kódigo identifikatorio de vehíkulos LPU
Web Municipal

Kurów (Kurov) es una sivdad de Polonia atravesado por el río Kurówka; kuenta kon una poblasión de kuasi 2.800 avitantes.

Esta sivdad se funda en el anyo 1185. Para venir a la sivdad se puede utilizar la strada europea E372, o la regionalas S12 i S17.


Entre 1431 i 1442, obtiene los deritos de la ley de Magdeburgo. Komo sivdad privada, tiene una feria de produktos de la area komo la manufaktura de forros i pieles. Fue uno de los sentros del Kalvinismo, asta 1660 la majoria de los avitantes se konviertien al Arianismo.

A prinsipios de la Segunda Gerra Mundial, el 9 de septiembre de 1939, la sivdad es bombardeada muncho por la Luftwaffe. Los bombarderos mesmo destrujen un hospital sivil. Durante la gerra, Almania faze dos kampos de lavoro forzado. En 1942 se faze un ghetto chiko, pero la majoría de los presos se escapan i se inkorporan a la resistensia de los boskes del sitio. Del numerado del turismo hai una eglesia del renasimiento (1692) kon una tumba de la familia Zbąski i de las eskulturas de Santi Gucci. Es tambyen el sitio de nasimiento del jeneral Wojciech Jaruzelski.


Ikono de esbozo
Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, muy chiko. Muchiguando el su kontenido vas ayudar a amijorar Vikipedya.
Puedes kitar ayudo kon las vikipedyas en otras linguas.