Maghreb Atletiko de Tetuan

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera

El Maghreb Atletiko de Tetuan (en arabo: المغرب التطواني; antes yamado Atletico Tetuán i endemas yamado Maghreb Tetouani, de akronimo MAT) es un ekip de futbol de Marroko de la sivdad de Tetuan. El klub iva ser fondado enel anyo 1922.

Istorya[trocar | trocar el manadero]

Enel anyo 1917, Tetuan iva ver la aparisyon de los sus priméros ekipos de futbol, "Sporting de Tetuán" i "el Hispano-Marroquí" ("El Ispano-Marroki"). Un anyo dempues, estos dosekipos se ivan unir en uno sólu, i estre es lo ke iva dar orijen al "Klub Atletiko". Este ekipo iva ser fondado por el Atletiko de Madrid, del ke ainda konserva las sus linyas koloradas i blankas vertikales; endemas el su eskudo es paresido al del ekipo kolshonero, yegando afilu a rendir onor al ekip Madrilenyo en alkuna oportunidad. Durante el Protektorado Espanyol de Marroko el ekipo iva djugar en la Lega Espanyola en la temporada 1951-52 dempues de ganar la sigunda divisyon en la temporada 1950-51. [1]

Dempues de la independensia de Marroko, el ekip se separó en dos ekips, el Club Atlético Moghreb en la sivdad de Tetuan i la otra parte se unió kon la Sociedad Deportiva Ceuta (Sosyeté Esportiva de Seuta) para konformar el Atletiko Seuta, ke oy endia djuega en la Treséra Divisiyon de la Lega Espanyola de Futbol.

Ekipamiento Esportivo[trocar | trocar el manadero]

Bibliografiya[trocar | trocar el manadero]

  • Tetuán y su Atlético, por Julio Parres Aragonés (L'Hospitalet: el avtor, 1997). (en espanyol)

Referensias[trocar | trocar el manadero]

Enlasos eksternoss[trocar | trocar el manadero]


Ikono de esbozo
Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, muy chiko. Muchiguando el su kontenido vas ayudar a amijorar Vikipedya.
Puedes kitar ayudo kon las vikipedyas en otras linguas.