Tecamachalco (Meksiko)

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Este artikolo uza la grafia de Aki Yerushalayim para la lingua judeo-espanyola. Mersi muncho por mantener el artikolo uzando este estil.

Tecamachalco
Escudo de Tecamachalco
Paiz  Meksiko
• Estado  Meksiko
• Rejion Naucalpan
• Belediye Naucalpan de Juárez
Pozision  
• Altura n/d
Superfisia n/d
Povlasion
• Densidad n/d
Jentilisio n/d
Alkalde n/d
Pajina web n/d


Tecamachalco es una lokalidad del belediye de Naucalpan de Juárez ande mora una grande komunita djudia azkenazim ke refieran komo a el kruze de la kaleja de las Fuentes i la kaleja de Fuente de la Templanza komo la Pichona Tel Aviv. Los viernes por la noche o el shabat durante el dia se puede ver a los sus residentes andando azia la esnoga, a munchos ombres portando sombreros i a muchas mujeres yevando manto.

Lonjas djudias inkluyen el "Palacio Kosher", ke toka muzika israeliana i merka espesias del Israel, halva, pasta de chocolata israeliana, bretzels de Mueva York, wiener shnitzel, falafel, i munchas otras merkadurias kosher. El "Shuky Centre", de varios pisos, es un supermerkado kon seksiones distintas para la karne i para la leche; i merka shawarma, sushi, kumida kosher, pan lavash suryo, poyos kosher, i jalot. Otras lonjas djudías zon la Panadería Sinaí, la Sastreria Saul, las karniserias i las takerías kosher. Ay eskuelas djudias i por lo menos seis esnogas, todos sin letrero ke los marka.[1]

Referensias[trocar | trocar el manadero]

  1. Vivienne Stanton (13 de septiembre de 2010). «The many faces of Jewish Mexico» (en inglés).

Atamientos eksternos[trocar | trocar el manadero]


Ikono de esbozo
Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, muy chiko. Muchiguando el su kontenido vas ayudar a amijorar Vikipedya.
Puedes kitar ayudo kon las vikipedyas en otras linguas.