Universita Ebrea de Yerushalayim

de Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Saltar a: navigación, buxcar

(i) 31° 46′ 33″ N, 35° 12′ 00″ E / 31.77583, 35.2

HebrewU-MtScopus.JPG

La Universita Ebrea de Yerushalayim (en ivrit האוניברסיטה העברית בירושלים, A-Universita AIvrit BYirushalaim; en arabo الجامعة العبرية في القدس‎, Al-Jāmi`ah al-`Ibriyyah fil-Quds) fue la priméra universita djudia en Israel, fondada enel anyo 1925 komo una de las institusiones del Estado Djudio «en proseso de kriasion».

Los katro kampus[trocar | editar código]

  • Har Atzofim, ande estudia un 75% de los elevos de la universita, tiene las eskolas de Siensias Sosyales, Umanidades, Dirito, Edukasiyon i Asistensia Sosyala. Endemas tiene la Eskola de Elevos Ekstranjeros, El Instituto de Estudios de Djudaismo Kontemporáneo i el Sentro de Ensinyansa para Siegos, entre otros. Dentro del kampus se ankontra tambien la Eskola de Artes "Betzalel", anke no konforma parte de la universita.
  • Givat Ram: sitio de la Eskola de Siensias i la Eskola de Musika. Ayí se ankontra la Biblioteka Nasionala. Biblioteka Nasionala de Israel de ovras i se topa enel kampus de Givat Ram.
  • Ospital Hadassa - Ein Kárem: Eskolas de Medisina i Odontolojiya; Eskola de Enfermeriya.
  • Rehovot: Este kampus, el má chiko de los katro, es el úniko ahuéra de la sivdad de Yerushalayim. Ayí se ankontran las eskolas de Agronomiya i Siensias de la Alimentasiyon, i la Eskola de Turismo.

Prestijio[trocar | editar código]

La universita es rikonosida en todo el mundo; en las sus kamaretas de klasa, estudiaron o ensinyaron no menos de sinko Premios Nobel:

Endemas, la Universita es la eredera únika i propietaria del legado de Albert Einstein, i konserva en los sus arkivos todos los sus dokumentos manuskritos.

Para el anyo 2003, la Universita Ebrea kontaba kon 22.600 elevos, i para esta data ya tinía má de 90.000 títolos universitarios entregados.

Galería[trocar | editar código]

Enlasos eksternos[trocar | editar código]

Commons-logo.svg
Klika akí para ver las imajes de Commons ensima de la Universita Ebrea de Yerushalayim.