Vikipedya:Venidos buenos

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
  'Akdamá   Tu primer trocamiento   Descuvre la Vikipedya  


Venidos buenos y claros a la Vikipedya! La version en djudeo-espanyol ya tiene 3692 artikolos, i kon tu ayudo krearemos i amijoraremos munchos mas. La adjustasion de todas las edisiones de Wikipedia ya alkansa los sinko milyones de artikolos!

Komo se krean los artikolos?[trocar el manadero]

Esta ansiklopedia es konstruida por djente komo tu y komo yo. Aser ke meldas esto, seguramente, alguien esta editando o eskribiendo algun artikolo. Para eskribir o editar no es nesesario estar rejistrado, ma si lo eres puedras adjuntarte a la komunita.

Puedes bushkar por Wikipedia i laborar en todas las pajinas ke dezeyes; solo deves siguir el enlase "editar" ke esta en la parte de arriva de kada artikolo (inkluzo de este). Si estas kon mozotros seguro ke uzaras la pajina de trokos resientes. Puedes (i deves) ser korajozo editando, ya ke munchos artikolos se fraguaron simplemente kon kontribusyones de poko boy i de diferentes personas.

Los sinko prinsipios mas emportantes de Wikipedia[trocar el manadero]

Ay sinko puntos prinsipales ke deves siempre akodrar en tus kontribusyiones:

  • Esto es una ansiklopedia, i todos los esforsos deven ser en ese senso.
  • Devemos tener un punto de vista neutral.
  • La faena es fraguar una ansiklopedia de informasion libre, no akseptando en ningun kavso material kon diritos de otor (copyrights) sin el kerer del mizmo.
  • Wikipedia sigui unas leyes de etiketa que deven komplirse.
  • Deves ser korajozo editando pajinas, malgrado siempre uzando el senso komun.

Leyes de kondukta[trocar el manadero]

Por demaziya, se aspera que los kolavoradores sepan konbivir i ke las diskusiones ke se puedan produzir en las pajinas de diskusion de kada artikolo tengan la unika faena de amijorar el artikolo, no avansar en una lista o provar a forsar sus puntos de vista.

Aprova tener buena ortografiya, ya ke es emportante para una buena meldadura; las personas komo tu i komo yo tenemos menester de tekstos ke tengan buena kalidad.

El umor en los artikolos es un punto emportante, i puede aser ke el prodjekto sea mas alegre y agradavle. Pero la faena de este prodjekto es ser un rekurso basiko en todas las kampos de las konosensias, ansí ke por favor no lo konsideres komo una shaka. Los artikolos deven ser agradavles y meldables, pero tambien deven eksplikar los temas lo mas breve posivle.

Puede ser ke penses ke Wikipedia akavara siendo ovra de basha kalidad, por ser un prodjekto avierto a todo el mundo. Pero puede ser ke el fakto de estar avierto a todos es lo ke ase ke munchos de estos artikolos sean bastante buenos, i ke esten en konstante perfeksionamento. Ay aki bastantes lisensiados, doktores i otras personas kon muncho savidoria i todos son benvenidos.