William Shakespeare

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
William Shakespeare, enel anyo 1610

William Shakespeare (nasido en Stratford-upon-Avon, Warwickshire, Reyno Unido, 26 de Avril de 1564 - 3 de Mayo de 1616,[1] Stratford-upon-Avon, Warwickshire, Reyno Unido) era un eskritor, poeta i aktor inglez. Yamado alkunas veses komo Bardo de Avon, Shakespeare es konsiderado el eskritor más emportante en lingua inglesa i uno de los mas emportantes de la literatura universala.[2]

La New Encyclopædia Britannica amostra ke "munchos lo konsideran el amijor eskritor de dramas de todos los tyempos. Sus ovras [...] son apresentadas más veces i en mayor número de payises ke las de kualunke otro eskritor". Las ovras de Shakespeare estan tresladadas a las prinsipalas linguas del mundo. Endemás, munchas frasas kitadas de las sus ovras son parte del uzo kuotidiano, tanto en la lingua inglesa komo en otras linguas.

Referensias[trocar | trocar el manadero]

  1. La muerte de Shakespeare fue el mismo diya ke la data ke se kreye para la muerte de Miguel de Cervantes, 23 de Avril, anke este beemet murió el diya anterior. Kualo akontesio es la diferensia ke egzistia entre los kalenderios uzados: la data de la muerte de Shakespeare esta enel kalenderio juliano, uzado antonses en Inglaterra, mientres ke en los payises katolikos komo Espanya, ya era uzado el kalendario gregoriano. Afilu el gran poeta fransez Victor Hugo, eskrivió a la fin de su ovra William Shakespeare: "Murió el 23 de Avril, tenía 52 anyos djustos, deke nasió el 23 de abril de 1564. Ese mismo diya, 23 de Avril de 1616, murió Cervantes, otro eskritor igual de emportante".
  2. Shakespeare como canon de la literatura de occidente. Djurnal El Universal (en lingua kastilyana)