Diferensya entre trocamientos de "Kuzguncuk"

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Contenido eliminado Contenido añadido
ch robot Añadido: tr:Kuzguncuk, Üsküdar
Sin resumen de edición
Liña 1: Liña 1:
'''Kuzguncuk''' es una máale de [[Üsküdar]], la parte asyatika de [[Istanbul]], en [[Turkiya|la Turkiya]]. Es una de las dos máales mas relasionadas kon la komunita [[djusaismo|djudia]]; el otro es [[Balat]] en el lado evropeo de la sivdad. Kuzguncuk es una máale bien diversa kultural y relijiosamente: Se puede enkontrar una [[iglesia]] armenia serka de una [[esnoga]], i al otro lado de la kaye ay una iglesia ortodoksa gréka serka de una mizkita. Endemas, ay una betahayim en esta máale. Dempues de la independensia de [[Yisrael]], munsha jente de la komunita, ke eran la mayoria de la povlasion de la maále, fizo [[aliya]] i endagora bive en [[Yisrael]]. Es una máale trankila, kon munshas kazas antikas.
'''Kuzguncuk''' es una máale de [[Üsküdar]], la parte asyatika de [[Istanbul]], en [[Turkiya|la Turkiya]]. Es una de las dos máales mas relasionadas kon la komunita [[Djudaismo|djudia]]; el otro es [[Balat]] en el lado evropeo de la sivdad. Kuzguncuk es una máale bien diversa kultural y relijiosamente: Se puede enkontrar una [[iglesia]] armenia serka de una [[esnoga]], i al otro lado de la kaye ay una iglesia ortodoksa gréka serka de una mizkita. Endemas, ay una betahayim en esta máale. Dempues de la independensia de [[Yisrael]], munsha jente de la komunita, ke eran la mayoria de la povlasion de la maále, fizo [[aliya]] i endagora bive en [[Yisrael]]. Es una máale trankila, kon munshas kazas antikas.


Munshas series de la TV turkana se an filmado en la máale
Munshas series de la TV turkana se an filmado en la máale

Enderechamiento de 3 sep 2007 a las 16:48 la ora

Kuzguncuk es una máale de Üsküdar, la parte asyatika de Istanbul, en la Turkiya. Es una de las dos máales mas relasionadas kon la komunita djudia; el otro es Balat en el lado evropeo de la sivdad. Kuzguncuk es una máale bien diversa kultural y relijiosamente: Se puede enkontrar una iglesia armenia serka de una esnoga, i al otro lado de la kaye ay una iglesia ortodoksa gréka serka de una mizkita. Endemas, ay una betahayim en esta máale. Dempues de la independensia de Yisrael, munsha jente de la komunita, ke eran la mayoria de la povlasion de la maále, fizo aliya i endagora bive en Yisrael. Es una máale trankila, kon munshas kazas antikas.

Munshas series de la TV turkana se an filmado en la máale

Ver endemas


Ikono de esbozo
Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, muy chiko. Muchiguando el su kontenido vas ayudar a amijorar Vikipedya.
Puedes kitar ayudo kon las vikipedyas en otras linguas.