Fes

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
فـاس
פאיס
Fes
Bandyera de فـاس פאיס Fes Escudo de فـاس פאיס Fes
Paiz Marroko
Pozision 34°3′10″ N 4°58′58″ O
• Altura n/d
Superfisia n/d
Povlasion 946.815 mor. (2004)
• Densidad n/d
Jentilisio n/d
Alkalde Mohamed Mogrebi
Pajina web http://www.munimadrid.es

Fes o Fez (en arabo فـاس, Fās; en lingua fransesa Fès) es la tresera sivdad mas grande de Marroko, diskués de Kasablanka i Rabat, kon una povlasión de 946.815 avitantes en la anyada de 2004.

Fes es la sivdad kapitala del Islam en Marroko, endemas de kapitala de la rejion de Fes-Bulman i de la provinsia de Fes. Se topa en la rejion konosida en la epoka antika komo Hispania Nova. Es una de las kuatro sivdades marrokanas yamadas imperialas, endjunto kon Marrakesh, Meknes i Rabat. Es el sentro kulturalo i relijiozo del payis. la su universita es konosida por el ambezamiento del arabo i de la relijion musulmana, faktos ke la azen bushkada por munchos elevos marrokanos.

La sivdad esta partajada en tres partes, Fez el-Bali, la sivdad antika, arientro de las muros, Fès el-Jdid, la sivdad mueva. ande se topa la Mellah, la máale djudia i la Ville Nouvelle (Viya Mueva), la parte fransesa al nord-oksidente de la sivdad. La medina de Fez el-Bali, fue deklarada erensia kulturala de la Umanidad por la UNESCO enel anyo 1981. La sivdad tiene un ayroporto, el Ayroporto Saïss.

Sivdades ermanas[trocar | trocar el manadero]