Linguistika

de Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Saltar a: navigación, buxcar

La Linguistika (del franzes linguistique) es el estudio sientifiko del lenguaje. Un linguista es una persona kon formasión en linguistika, ama ke una persona ke avla varios idiomas es un poliglota. La Linguistika no konsiste, por tanto, en el aprendizaje de idiomas o el análisis de tekstos literarios.

En el estudio del lenguaje se distingen los sigientes enfokes:

  • Jeneral: Estudio teóriko del lenguaje ke se okupa de métodos de investigasión i de kestiones komunes a las diversas lenguas.
  • Linguistika aplikada: rama de los estudios linguistikos ke se okupa de los problemas ke el lenguaje plantea komo medio de relasión sosial, espesialmente de los ke se refieren a la ensenyanza de idiomas.
  • Linguistika komparada: gramátika komparada.
  • Linguistika komputasional; aplikasión de los métodos de la intelijensia artifisiala al tratamiento de kuestiones linguistikas.
  • Linguistika evolutiva: linguistika diakrónika.

La linguistika estudia todos aspektos del idioma e inkluye subkampos tan diversos komo la fonétika, la semántika, la sintaksis, la etimolojiya, la leksikografiya, la linguistika jeneral o teoriya de la linguistika, i la linguistika komparativa o istórika.

Ramas de la Linguistika[trocar | editar código]

Linguistika del desarroyo del lenguaje
Neurolinguistika
Psikolinguistika
Sosiolinguistika


Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, solo un esbozo. Ampliandolo ayudaras a amijorar Wikipedia.
Puedes ayudarte kon las wikipedias en otras linguas.