Mauricio Hassid Michael

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Ir a la navegación Ir a la búsqueda
Mauricio Hassid Michael pintando.

Mauricio Hassid Michael (nasido Shelomo "Monice" Hassid) (Selanik, Gresya, 1905 - Barselona 1979) fue un pintor sefardi.

Biografía[trocar | trocar el manadero]

El su padre stava konsul d'Espanya en Selanik, desendiya d'una mishpaha de hahamim selaniklis muy venerados. La su madre murio en Auschwitz. Pokos anyos duspuez de que nasyò, menearon a Southport, en Inglaterra, ande fizò estudios y se enscrivió en la Universidad de Liverpool para meldar Bellas Artes.

En 1930 se fue Paris ande se cazo i bivyo asta 1941. Fue tambien tanyedor con saxofono en el orchestre de Ray Ventura, djudio tambien.

En 1941 se fue con su mishpaha a Barselona gracias al consul Bernardo Rolland y a Enrique Saporta ; duspuez de la gerra kedo en Espanya, a la cual dava su vida. Su parentela en Selanik desaperesyeron por crueldad de los Gregos y de los Nazis. En la esta sivdad siguió pintando, formando parte del Real Círculo Artístico de Barselona. Poko mas tadre un infarto lo alechò de su ofisyo de fabrikante de fustanelas y panyos, y se dediko para syempre a la pintura. Fizo expozisiones en la Galería Grifé y Escoda de Barselona, en Palma de Mallorca, Marbella y otras sivdades, dunke kedo amostrando sus kuadros avezes en Barselona.

Murio en Barselona en 1979.



Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, muy chiko. Muchiguando el su kontenido vas ayudar a amijorar Vikipedya.
Puedes kitar ayudo kon las vikipedyas en otras linguas.