Mauricio Hassid Michael

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera
Mauricio Hassid Michael pintando.

Mauricio Hassid Michael (nasido Shelomo "Monice" Hassid) (Selanik, Gresya, 1905 - Barselona 1979) fue un pintor sefardi.

Biografía[trocar | trocar el manadero]

El su padre stava konsul d'Espanya en Selanik, desendiya d'una mishpaha de hahamim selaniklis muy venerados. La su madre murio en Auschwitz. Pokos anyos duspuez de que nasyò, menearon a Southport, en Inglaterra, ande fizò estudios y se enscrivió en la Universidad de Liverpool para meldar Bellas Artes.

En 1930 se fue Paris ande se cazo i bivyo asta 1941. Fue tambien tanyedor con saxofono en el orchestre de Ray Ventura, djudio tambien.

En 1941 se fue con su mishpaha a Barselona gracias al consul Bernardo Rolland y a Enrique Saporta ; duspuez de la gerra kedo en Espanya, a la cual dava su vida. Su parentela en Selanik desaperesyeron por crueldad de los Gregos y de los Nazis. En la esta sivdad siguió pintando, formando parte del Real Círculo Artístico de Barselona. Poko mas tadre un infarto lo alechò de su ofisyo de fabrikante de fustanelas y panyos, y se dediko para syempre a la pintura. Fizo expozisiones en la Galería Grifé y Escoda de Barselona, en Palma de Mallorca, Marbella y otras sivdades, dunke kedo amostrando sus kuadros avezes en Barselona.

Murio en Barselona en 1979.



Ikono de esbozo
Ikono de esbozo

Este artikolo es endagora, muy chiko. Muchiguando el su kontenido vas ayudar a amijorar Vikipedya.
Puedes kitar ayudo kon las vikipedyas en otras linguas.