Vikipedya:Vienvenidos

Un artíkolo de la Vikipedya, la ansiklopedya líbera

¡Vienvenido/a a Wikipedia! Esta version en ladino komenzo a funsionar en 2006. Kontamos ya kon 3693 artikolos, y kon tu ayuda krearemos y mejoraremos muchos mas. ¡La suma de los artikolos de todas las versiones de Wikipedia superan los ocho miyones!

¿Komo se fasen los artikolos?[trocar el manadero]

Esta ansiklopedia de proposito jeneral esta siendo konstruida aktivamente por jente komo tu y komo yo. Mientras lees esto, seguramente alguien esta editando o eskriviendo algun artikolo. No es nesesario ser un uzuario rejistrado para komenzar a kontrivuir, pero si lo eres, te sera mas fasil integrarte en la komunidad.

Puedes navegar por Wikipedia y travajar en todas las pájinas ke desees; vasta kon seguir el enlase «editar» ke aparese en la parte superior de todos los artikolos (inkluido este). Si kieres experimentar, puedes faserlo en la zona de pruevas. Si permaneses kon nosotros, kon toda seguridad te afisionaras a la pájina de trokos resientes. Puedes (y deves) ser valiente editando, ya ke muchos de los artikolos se han elavorado sensiyamente por medio de pekenyas kontrivusiones de distintos kolavoradores.

Los sinko pilares fundamentales de Wikipedia[trocar el manadero]

Hay sinko puntos fundamentales ke deves tener siempre muy en kuenta en tus kolavorasiones:

Normas de kondukta[trocar el manadero]

Ademas de lo dicho anteriormente, se espera de los kolavoradores ke se komporten de manera sivilizada y ke los devates ke puedan produsirse en las pájinas de diskusion de cada artikolo tengan el uniko proposito de mejorarlo, y no el de eskrivir una ajenda o tratar de imponer siertos puntos de vista.

Prokura faser uso de una vuena ortografia, ya ke es algo krusial en el momento de una konsulta; las personas komo tu y komo yo agradesemos la vuena kalidad de los tekstos.

El uso del humor en los artikolos es un elemento interesante, y puede kontrivuir a ke este proyekto sea divertido y agradavle. Pero no olvides ke el ovjektivo es el de yegar a konstituir un rekurso vasiko en todas las areas del konosimiento humano, asi ke por favor no te lo tomes a vroma. Los artikolos deven ser agradavles y lejivles, pero al mesmo tiempo deven mantener la seriedad en su kontenido y egzplikar los temas de forma konsisa.

Komportamiento en Wikipedia[trocar el manadero]

Tal vez pienses ke Wikipedia akavara siendo un produkto de vaja kalidad, por ser un proyekto avierto a todo el mundo. Pero kisas el hecho de estar avierto a todos es presisamente lo ke hase ke incluya muchos artikolos vuenos o inkluso de kalidad sovresaliente, y ke su kontenido konstituya un material en konstante progreso. Komo dise el refran: «A la vista de sufisientes ojos, todos los errores resultan evidentes». Por otro lado, tendemos a apuntar hasia el mas alto komun denominador, de modo que denominadores «mas vajos» tienden respetuosamente a no tokar los artikolos sovre los ke no konosen nada. Hay aki travajando numerosos lisensiados, doktores, estudiantes o padres de familia, ademas de muchas otras personas kon grandes konosimientos ke aportar al proyekto.

Véase también[trocar el manadero]

Aki enkontraras mas informasion introduktoria: